Monday, August 24, 2009

Gelagat Debu dan Demok



  • Memang best sangat pelihara hamster ni sebab mereka lucu dan mencuit hati. Kawan aku Faridah dan Yong pun suka kat mereka.
  • Aku ni kurang pengalaman memelihara hamster ni..maklum la hobi baru sebab sebelum ni aku hanya bela kucing je. Tapi aku bela kat kampung..mak dan ayah yang jaga mereka.
  • Hari kedua aku bela Debu dan Demok mereka semakin lincah sekali. Tapi Debu ni kuat mengigit..mangsa pertama kena adalah kawan aku Yong..mejerit2 dia..pastu aku plak then Faridah.
  • Semua orang dia nak gigit jari tapi dia gigit tak sakit cuma kita rasa terkejut la..tapi kelakar hahahaha....
  • Pastu, aku dan kawan2 aku jarang nak pegang Debu sebab takut dia mengigit..
  • Aku terdorong untuk mencari info tentang hamster...maklumla tak ada pengalaman..
  • Mereka berdua jenis campbell hamster...
  • comelkan!!!

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.