Wednesday, September 2, 2009

Combo dan Combi bercuti ke Terengganu..

=====> sangkar baru Combo dan Combi
  • Bercaya atau tidak, hamster aku ni ( Combo dan Combi ) pernah bercuti ke Terengganu selama seminggu???
  • Jawapanya..ya..aku bawa mereka bersama semasa aku dan kawan2ku ke rumah sahabatku di Terengganu.
  • Aku bercadang nak bawa Debu dan Demok sekali tapi memandangkan banyak barang yang nak dibawa dan sangkar mereka terlalu besar dan ada kawan yang sanggup tolong jagakan..terpaksa la aku tinggalkan dia kat hostel. Sedih juga berjauhan dengan mereka berdua.
  • Aku bawa dalam bekas kecil ( milik asal Debu dan Demok ).
  • Risau juga nak bawa Combo dan Combi ni balik sebab perjalanan jauh dan duduk dalam jam berjam2 lamanya.
  • Tapi alhamdulilah mereka sihat dan tak ada masalah.
  • Sepanjang kat Terengganu ayk teringat kat Debu dan Demok..mcm mana la dia sekarang ek..
  • Pagi Ahad aku tiba kat Penang, tak sabar nak tengok Debu dan Demok...
  • Wahhh terkejut!! mereka dah besar dan gebu je..comeelll sangat...rinduuuuuuuu....

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.