Wednesday, September 2, 2009

Sedih Debu dan Demok sakit...

====> ni yang warna hitam2 ni DEBU
=====> yang tompok2 ni DEMOK
  • Tanggal 2/9/2009 Debu macam sakit je..Demok pon sama jugak menunjukkan tanda2 sakit...
  • Badan Debu macam lemah je..tapi Demok masih aktif lagi..
  • Aku tak tahu tentang penyakit mereka sebab aku pun tak ada pengalaman dalam penjagaan hamster ni..
  • Tanda2 mereka sakit..mereka macam cirit air je dan nampak lemah..
  • Tidak tahu apa sebabnya mereka jadi macam ni...sedih sangat..
  • Moga mereka cepat sembuh dan aktif selalu..

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.