Saturday, October 10, 2009

DEBU MENGIGIT LAGI!!!

Geram dan marah sangat2 kat DEBU yang jahat lagi nakal..
Dia gigit tangan aku lagi dah masuk yang ke tiga dah...
First gigit xberdarah, tapi 2x ni berdarah tangan aku...
Ikutkan hati nak je buang dalam semak...biar padan muka makan gan binatang buas...jahat sangat2..dah orang bagi makan, badan dah jadi macam anak gajah..dia suka2 je gigit aku..jahat2...kenapa la kamu jadi anak derhaka..!!!
Hamster aku yang lain2 tu xda pun nak gigit aku..si DEBU ni je yang tak sedar dek untung..!!!!

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.