Sunday, March 28, 2010

SITAM DALAM KENANGAN..


Namanya SITAM, sitam hamster aku yang paling manja, montel dan jinak..pantang je buka cage mesti nak kuar sbb dia nak kita pegang dia..badan dia gebu je..bulu lembut...tapi...hanya sebentar bersama dia..Sitam pergi buat selamanya..
Sitam sakit, aku tak tahu dia sakit pe..patutla dia xaktf dan diam je..2-3 hari gak dia sakit...dia xnak makan, bila pegang bdn dia lembik sgt..
menangis jugak aku tengak keadaan dia yang nazak..sedih sgt...
masa tu aku masih berharap agar sitam sihat seperti sediakala tapi Allah lebih sayangkan dia..
Sitam pergi buat selamanya...aku semadikan dia di belakang hostelku

rindu kat sitam..
( internet lembab mcm sipot sedut, next time aku upload gambar SITAM..insyallh kalu lapang )

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.