Saturday, September 18, 2010

Beli makanan untuk si bucuk!!

Hari ni pusing2 Teluk Intan beraya kat rmh saudara mara...
so di kesempatan itu ajak ayah singgah ke PET shop!!
beli makanan utk si bucuk masam yang tinggal 3 ekor tu je...!!
3peket makanan campuran aku beli...
lebih kurang mcm ni http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/261599134/Hamster_feed_Gourmet.jpg


pastu beli plak pasir mandi..kesian Umai, putih dan akiko yg dah lama x bergolek sakan hehehe......


Lagi 1!!....nak cari kan jodoh tuk mereka!!tapi aku terpaksa memikirkan beratus2 n bjuta2 kali!!

sebab~~

Aku xlarat nak pelihara byk2..sebab skali beranak lbh krg 8ekor!! dah la jns spesis kerap beranak dlm sebulan sekali...tup3....kalau ada 3ibu!!!!...beribu2 la aku nak malayan mreka ni!!..


tunggu ye umai, akiko n putih...nnt mama fikirkan cr menantu utk kalian!!apa2 pun mama sayang kamoo!!!

p/s~~~ pe khbr ek hamster2 aku yg aku yg kat kawan2!!.windu sama mereka!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.