Hari-hariku

Dah bape bulan ek aku duk umah??
hum dah 3bulan lebih pas final exam..lebih kurang sbln stgh pas konvoku!!
kebosanan pun melanda la...
xtau nak wat pe...
rasa bosan sebab hari2 rutin harian yang sama..sedih!!!!!!!
bila la nak dapat kerja ni?keja tetap...
keja xtetap blambak la kat luar sana terutama kat KL..
KL?!! perlu ke aku kesana utk mcari pkerjaan mcm kawan2ku yang lain??
dah bersedia ke aku mharungi onak duri hdp disana??
http://www.smartxs.com.my/images/kl.GIF

Ohh tidak!!aku mgkin dah 70%
ayah?! 100% xbagi kalau mmg saja2 nak cr keja kat sana kalau blm btul2 ada tawaran kerja yang diperakui btul dan sah!!kalau kerja kerajaan 100% dia bg.....


so xlarat la lama sangat duk umah!! nak tunggu KPLI n DPLI je ni...
tapi peluang mgkin susah sangat!!
tapi kalau ada rezeki akan ada la tu...

Ya ALLAH murahkan rezeki hambamu ini...permudahkan segala urusan dan perjalanan hidup aku..amin...

http://1.bp.blogspot.com/_qaGTfZgOl_I/SdA7o5pL04I/AAAAAAAAAL8/l-P1-bI4rkc/s320/solat.jpg

Tag : entah
Share this PostPin ThisEmail ThisShare on Google PlusShare on Tumblr
0 Comments for "Hari-hariku"

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top