Monday, September 20, 2010

Jahatnya kamu!! Jahatnya kamu!!

Memang kamoo jahat!! JAHAT!! ....

Bila kata " Jahatnya kamu " teringat lagu Stacy!!

Benda ni aku nak share tentang paksaan CINTA yang melibatkan "benda lain "

Faham ke??

Xfaham..xper! sebab mau kasi faham..kalau xfaham jugak kena la asah otak tu dengan apa ek??

aku pun xtau...sendiri mau igt la..

Mungkin boleh fhm kalau dh dengar lagu " Jahat "

Moralnya kat sini...

Kalau org dh xsuka, xlayan, xda perasaan dan segalanya tak dan TIDAK..

Janganla paksa2..

pastu guna benda xelok!! benda kotor agar org tu jatuh cinta!!

Ingat!! sampai bila2 hdpmu xbahagia dan tenang sebab kamu JAHAT!!

Cinta yang mgunakan " phak lain " xakan kekal...pasti nnt rosak binasa..

terimalah qada dan qadar tuhan sebab apa yang baik yang Allah bg tu adalah yang terbaik buat kita..

Hari ini kita bencinta, esok mungkin putus...

so jgn sedih sgt2..sedih ceket je tau!!

sebab

Allah akan gantikan dengan yang lebih baik dari yang kita ada...

LELAKI yang BAIK untuk PEREMPUAN yang BAIK!!!

P/S Kalau diri xcukup baik..byk2 bertaubat..dekatkan diri pada ALLAH dan buat amal kebaikan...utk dapat yang terbaik..Jaga hati anda baik2 dpd jd xbaik!!


http://imagehost.ngobrolaja.com/files/iblis/virus.jpg

Kalau kamu buat JAHAT!! kamu lagi jahat dari virus...

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.