Saturday, September 18, 2010

Kucing...kucing...










Kucing!!
Cat!!

Aku minat sangat kat haiwan ni selain ham
ster...

Sebab dia lagi manja dari ham
ster...

boleh didukung!! dicium!! hahaha....buc
uk sgt..

Tapi aku sedih sangat sebab 2 ekor kucing kesayanganku dh hilang!!

nama dia unik!!

Sitam 3 stoking dan Sitam 4
stoking...

Bkn je aku syg kt mrk tp mak dan ayah aku pun syg sgt kt mrk...

Mereka hilang ms ayah aku hntar mrk kat kg sblm 1 hr n
ak berangkat g umrah..

lps balik umrah nak ambik mrk...hilang!!

Hanya tinggal kenangan je bsama sitam...


Rindu kat sitam yg gemuk n gebu tu...

Inilah gambar pgubat rindu!!

Yang ni sitam 4 stoking ada tanda kat hidung
muka dia garang tapi manja!!...

suka sangat tido dlm bilik aku!Ni 3 stoking....muka mcm minta simpati je...sedih!!rindu kat sitam...

yang ni gambar terakhir sitam seblm hilang...





1 comment:

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.