Kucing...kucing...










Kucing!!
Cat!!

Aku minat sangat kat haiwan ni selain ham
ster...

Sebab dia lagi manja dari ham
ster...

boleh didukung!! dicium!! hahaha....buc
uk sgt..

Tapi aku sedih sangat sebab 2 ekor kucing kesayanganku dh hilang!!

nama dia unik!!

Sitam 3 stoking dan Sitam 4
stoking...

Bkn je aku syg kt mrk tp mak dan ayah aku pun syg sgt kt mrk...

Mereka hilang ms ayah aku hntar mrk kat kg sblm 1 hr n
ak berangkat g umrah..

lps balik umrah nak ambik mrk...hilang!!

Hanya tinggal kenangan je bsama sitam...


Rindu kat sitam yg gemuk n gebu tu...

Inilah gambar pgubat rindu!!

Yang ni sitam 4 stoking ada tanda kat hidung
muka dia garang tapi manja!!...

suka sangat tido dlm bilik aku!Ni 3 stoking....muka mcm minta simpati je...sedih!!rindu kat sitam...

yang ni gambar terakhir sitam seblm hilang...





Tag : kucing
Share this PostPin ThisEmail ThisShare on Google PlusShare on Tumblr
1 Comments for "Kucing...kucing..."

geramnye kucin cik farah...comey sgt...

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top