Minum petang bersama miss farah!

waa rajinnya aku update blogger! wawawa satu kemajuan yang perlu dipertingkatkan..yes!
Petang-petang ini, apa minum petang dan makan petang anda?..di petang yang syahdu ini terasa untuk kongsi minum petang aku! bukan kongsi makan tapi kongsi tengok je! hahaha..nak kata special tak la, macam petang-petang yang lain jugak..ish bising betul bunyi gerudi tu..aku tengah best nak menaip kena tadah telinga pulak hahaha..tak pe sekejap je sebab rumah aku tengah diubah suai ( skemanya ayat )...nanti dah siap aman la aku!hehehe..memang dah sememangnya aman lagi damai!

Ini lah minum petang aku...sory bukan buat tapi kuih muih tunjuk je!sedap!





Air nescafe panas, cucur udang, cucur sosej, pisang goreng dan keropok lekor!





Kaki makan...kaki minum tapi bukan kaki botol..




Inilah kuih yang aku suka..cucur udang!...i love it....yang bersambal tu cucur sosej ( aku yang bagi nama sebab kat dalam dia ada sosej ) nyam-nyam..........

Ini mug kegemaran aku..aku sentiasa mengunakannya! tak mau mug lain..aku minum fresh oren..slupprr!

Alahmdulilah dah kenyang..selamat minum petang + makan2 hehehe........
Tag : makan, minum
Share this PostPin ThisEmail ThisShare on Google PlusShare on Tumblr
0 Comments for "Minum petang bersama miss farah!"

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top