Dekorasi Header

Salam..
Tiba-tiba nak tulis entry ini. Sebenarnnya mata dah gantuk sebab banyak sangat menganalisis hari ini.
Mata pun dah bling bling sebab lama sangat mengadap laptop ini..penat la.
Sebenarnya aku tengah belajar membuat header blog..sebenarnya belum pro lagi..kan saya budak baru belajar..so belum lagi dapat membuat yang cun-cun macam blogger lain..suka tengok header dia orang..semua cantik..


ini adalah header pertama aku.
 Kat atas itu adalah header pertama aku. Aku tengok biasa je..maklumlah budak baru belajar! Belum matang..tak cantik header itu.

Header kedua
Warna pink itu header second yang aku buat..nampak kemas sikit dari yang pertama..Tapi perlu diperbaiki!

Hamster header
 Ini header first untuk blog hamster aku..aku tak suka decorasi dia sebab tak PINK..buat header ini pun mood malas-malas hehehe.



Ini aku buat sebab bosan tengok header yang di atas...header ini nampak ceria dan still memakai header ini...barulah riang ria bersama hamster! Jom melawat..klik SINI


Ini adalah header yang terbaru..ini first time guna adobephotoshop cs..ini adalah percubaan pertama mengunakan adobephotoshop...memerlukan kemahiran juga untuk membuatnya..lepas ini nak try buat yg gempaq..then kekalkan header itu untuk belog Miss Farah!! Header ini biasa-biasa sahaja...untuk sementara!

p/s pada sesiapa yang pandai dekorasi header itu..kongsila info..sharing is loving!

4 comments

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH