Hari-hariku

Hari ini mood memasak tidak ada tapi kena masak juga...mungkin aku kurang tidur kerana pagi-pagi sudah dikejutkan untuk memasak nasi goreng. Selalunya selepas subuh aku continue tidur tapi baru beberapa minit melelapkan mata ayah aku panggil suruh masak nasi goreng...ahhh malas betul rasanya, dah la sedap-sedap tidur di pagi hari yang hujan begini..Kerana aku anak yang taat kepada ibu bapa ( chewahh ) aku wake up terus ke dapur then pasang radio Era..agar ngantukku hilang..sebelum prepare masak aku kena bagi si comel miow makan dulu then si kecil hamster..pas itu masak la..masak nasi goreng kampung je..sedap juga..nyam-nyam..
Lepas masak aku terus mencuci kain then sidai..sekarang tengah manaip di blogger selepas ini misi memasak..
Aku nak masak kerang rebus, ikan bakar, sayur kobis dan buat sambal belacan..ok tak? malas nak masak yang remeh--hari ini simple sahaja..

Gooo gogo miss farah...jam pukul 11.15..cepat prepare masak..lepas ini baru boleh mengadap laptop ini..
Sekian tata...aku blah dulu






No comments

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH