Ice cream

Makan..
Kenapa aku ini asyik rasa lapar je ini..
Asyik nak makan je..petang-petang macam ini mesti rasa nak makan something untuk minum petang..
Makanan yang aku rasa nak makan sekarang adalah KFC dan mee kari Old Town White Coffee.
lapar..nak makan!
Waduh!! nafsu makanan semakin menjadi-jadi pula sejak memerap di rumah..Tapi aku kurang makan nasi nak something dish..padahal benda-benda yang aku nak itu lagi tinggi kolari dari nasi! Muka aku pun semakin debomm..huhuhu.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgffwvcvB1CH2jvHI7M7waz4u3k2R5Mk5ZYHxkexpvsOWXKZ19D9Kigi7bYqgIT-tUmFVAxiCCIGTXDGcLXnvQiAq3GCT8IzQkK8_rGyU2JXmKxHcDALVFBOFtI0bYf6EdrnzB2eeTCT8I/s400/Image1242a.jpg
inilah roti aiscream, boleh di makan dengan roti gardnear petak

Pagi tadi aku ada minta ayah aku beli aiscream..tapi jawapannya amat hampa! Ayah aku boleh cakap.."badan dah macam itu pun nak makan aiscream lagi ke?"..wawawa sungguh sentap jawapan itu! aku tahu la badan ini makin mengembang hahaha...tapi memang selalu pun ayah belikan aiscream tapi aku tak suka perasanya..kerana dia suka beli perasa vanilla dan jagung..Mak aku pun kata tak sedap..demand juga mak aku itu!..aku memang suka aiscream tapi kurang suka perasa vanilla dan jagung tapi kalau ada depan mata so aku bedal sahaja. Aku lebih suka perasa coklat dan strawberry..amat -amat la sedap..


http://www.indiamart.com/idealicecream/pcat-gifs/products-small/strawberry-20ice-20cream_10410610.jpg
nyam-nyam sedap.
Masa kat Penang sebelum tengok wayang aku selalu beli aiscream kat MdC..rindu rasanya kenangan lalu..
Selalunya kalau aku makan aiscream ( dalam box ) suka makan dengan roti..amat-amat enak..then aku nak share info..kalau makan kek coklat or kek apa2 lagi sedap mix dengan icecream..letak 1 scop atau beberapa scop icecream ke atas kek itu,,,then makanla dengan enak sekali! nyam2..


http://farm5.static.flickr.com/4002/4451055378_dcae3e4c61.jpg
aku

ice cream



No comments

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH