Monday, November 8, 2010

Majalah LUCAH Malaysia ?


Suka kan baca tajuk entry aku..kui kui kui
Aku nak cerita tentang majalah!
Mungkin Malaysia tak ada majalah Playboy tapi ada la iras-iras playboy..Jangan marah ye bagi peminat majalah ini. Just komen Miss Farah je..Ini adalah majalah mangga..Aku masa umur 13-15 tahun dulu suka la beli majalah ini tapi tak la seteruk sekarang photoshootnya..masa itu kan aku awal-awal remaja..sukala baca tentang artis-artis ini hehehe...tapi sekarang ini menyampah pun ada bila tengok artis-artis yang bergambar separuh bogel ni..ish..
Kenapa aku kata lucah?
Sebab!!

http://1.bp.blogspot.com/_4jUc6JJCFmM/SgoGLQr7_nI/AAAAAAAAA0s/2q37Yk_omBw/s400/mangga+mei+2009.jpg
sebab gambarnya separuh bogel!! mesti dedah2..
Lepas itu mesti asyik nak menayangkan apa2 yang tak patut..semua boleh tengok! ish2..

Majalah ini kalau tak dedah2 memang tak sah!!

zizie seksi 



Mesti kat atas dan bawah tak cukup kain..
Majalah ini mat fimiliar dengan imej seksi! kolam mandi! pelukpeluk dan sewaktu dengannya.

zayanah ibrahim zeyna
Tapi apa2 pun majalah ini tetap mengeluarkan gambar2 begini sebab ada PEMBELI!!
so ada permintaan mesti ada pengeluaran.

Gambar sumber,
Beautifulnara dan Mr Google.
OOPs aku dah jadi wartawan hiburan la pula

Kalau suka LIKE sahaja, Jangan lupa komen. TQ.

3 88 Orang doakan Farah dapat 4 flat:

blogz n0ra =) said...

sokong!mmg da ramai yg komplen pasal mjlah ni..tapi cam2 la...gamba2 yg ditnjukkan lasom xmgambarkan melayu n ISLAM!wak malu name mlaysia je!

♥Miss Farah♥ said...

@blogz n0ra =)


betul tu..pihak berwajib pun tak ambil tindakan apa2..

SoutulMujahid said...

boleh la mintak lesen kat pemerintah sekular kita utk naik taraf jadi majalah lucah.

 
This Blog is Protected. Copyright 2011 © Design By Cik Nurfarah