My Banner

Usia aku di blogger ini masih muda lagi..
So banyak yang kena belajar..macam-macam.
Kalau nak berblog ini bukan sahaja kena banyak idea tapi kena juga tau serba sedikit tentang hal-hal blog ini!
Contohnya kalau nak buat blog berblink2 kena tau kod htmlnya..kena pandai la bermain dengan html..
Hari ini aku berjaya membuat dua banner..saja nak test-test buat banner..
Kena guna software PhotoScape..lepas itu kena ada akaun Photobucket..


Ini banner yang first aku buat hari ini..OK tak?

Photobucket

Then ini yang kedua..
Yang second ini aku buat banner untuk blog aku..penat jugak nak mengedit gambar! tapi happy :)

Photobucket

Kepada blogger-blogger yang belum buat banner tu..bila lagi nak buat?
Next time aku maybe akan buat blog tutorial..tapi tengah study dulu..Woi Cik Farah pergi study untuk jawab exam SPA tu..jangan asyik mengedik dengan blog!! Pergi!..
Ok Tata..

No comments

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH