Drama Akasia TV3 : Tiramisu

Salam.. 
Malam ini nak review pasal drama Akasia yang akan menjelma di TV3 selepas Drama Seribu Kali Cinta

Tak sabar nak tengok drama ini..adakah sehebat drama CHINTA?
Ok jom la kita sama-sama layan sinopsis drama ini..
http://mstar.com.my/archives/2007/1/12/HIBURAN/m_Layar/amani%20moksin.jpghttp://www.arrizz.com/wp-content/uploads/2010/06/pierre-andre.jpg


Slot AKASIA bakal menayangkan sebuah lagi siri drama romantis, TIRAMISU lakonan hebat Sharifah Amani, Pierre Andre, Tania Hudson, Zain Ruffedge dan Sheila Mambo mulai 27 Disember 2010, setiap hari Isnin hingga Khamis jam 6.30petang.

TIRAMISU mengisahkan Melur (Sharifah Amani) dan Dani (Pierre Andre) yang telah berkawan rapat semasa belajar di sekolah terpaksa berpisah apabila Dani memilih untuk menyambung belajar di luar negara.
Mereka berjanji bahawa sekiranya masih bujang pada usia 28 tahun, mereka akan berkahwin. Melur dan Dani berhubung menerusi emel. Lama-kelamaan, mereka terputus hubungan dan membawa haluan kehidupan masing-masing. Namun, takdir telah menemukan semula Melur dan Dani. Masih adakah perasaan cinta dalam hati mereka?
Sumber : http://www.budiey.com/drama-tiramisu/

Ok..i pun tak sabar nak tengok cerita ini..mampukah drama ini membuatkan i dan u all melekat kat TV? So kita  tunggu dan lihat!! I teruja juga ini :)

2 comments

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH