Thursday, January 13, 2011

Aku dalam Delima

Salam..
Sebenarnya aku dalam delima..nak terima atau tidak kerja tu..
Kerja itu jawatan Pengurus di sebuah pasaraya..
Tapi aku akan di posting jauh..gaji pula ciput tapi ada tempat tinggal dan elaun bagai..
Dah bagitahu mak..mak kata kalau rasa boleh survive tak apa..tapi kalau tak boleh cari kerja lain..
Ayah pula just diam je..maybe dia tak setuju..Kalau gaji tinggi tak apa..boleh survive hidup kat negeri orang..
Aku dalam delima..........nak atau tidak.. Tapi hati kecil menidakkan.. Hati besar kata "Ya"..Takut menyesal kalau buat keputusan yang salah..

1 comment:

  1. buat sembahyang istikharah . moga dimudahkan lagi . :)

    cayok2 kayh ! :D

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.