Blog sudah makin kurus..

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhFWO9yXbkvkkZbmqYjguiv0e2QoucVjcmMC-czLyeMM0QDYGip3jrF4L_xiEM6Ke3epWuQjUZoRp9ozBCOQvdmqG5D4bzXuBoe3Ae0jtN4oumaeoTPL3fDlALLoFhhhwy0SPE8KVFvbRON/s1600/timbang_badanjpg.jpg 

Betul ke blog aku berat?
Betul ke blog aku gemuk?

betul-betul-betul...
memang betul pun..

Tapi aku dah bagi blog aku pil kurus dan sekarang dah kurang berpuluh-puluh kg oppss kb..
Memang aku akui blog aku ni mengalami kegemukan akibat terlebih makan..
Tapi aku dah kurangkan sekarang..
Reader pun ada tegur blog aku ni berat..tapi akan aku ambil teguran itu sebagai benda positif untuk aku buat yang terbaik lagi..thank ye u oll..
Korang perasan tak banyak benda aku dah buang dalam blog aku ni..terutama widget yang kurang penting tu.. Kebanyakkan widget tu melambatkan proses loading.
Masa aku timbang blog aku ni 214 kb gitu..memang terkejut aku sebab berat.
Maybe la aku tak perasan kegemukan blog aku sebab internet aku laju sekarang ni ( kalau habis volume baru tau ) tapi sekarang dah tinggal 157.53 kb.
Sebenarnya masih berat lagi tu,,kalau 100kb ke bawah baru dapat berat badan ideal..tapi untuk blog je ye adik-adik..kalau berat badan korang macam tu...tu terobesitilah ( berat aku ni pun dah berplus-plus ) hahaha..
Ok lah aku nak makan mee bandung ni nak tambah lagi berat..

tata...

p/s : ada tips lagi nak kuruskan blog? meh habaq sikit..

4 comments

  1. bagus.. senang kita nak BW kat blog kamu..

    ReplyDelete
  2. hehe sebenarnya..gambar format gift pun memberatkan jugak! tau format gif tu apa ? gmbo yg gerak2..dan kalau ada gambar yg di upload di photobucket/glitter atau pun host lain tu mang berat jugak tp kalau nk kurang kan try upload di picasa jer..

    tp bg bee dah ok nih..org yg pakai berukband yg merana sikit!,,

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH