Kanak-kanak pun dah pandai buat seks!!!

Salam semua.
Hari ini aku nak bertindak sebagai wartawan untuk mendedahkan perilaku kanak-kanak masa kini.
Aku letak gambar ini bukan untuk tujuan porno atau apa tapi cuma kongsi budaya terlampau yang semakin berleluasa pada masa kini. Hujung tahun lepas ( 2010 ) kita dikejutkan dengan paparan berita video seks dua beradik yang melakukan seks di motel murah. Sekarang ini kanak-kanak yang mungkin bawah 7 tahun yang sudah pandai beraksi seks.. Walaupun benda ini bukan berlaku di Malaysia tapi sedikit sebanyak mencerminkan bahawa bukan sahaja remaja yang banyak terlibat dalam perkara ini tapi kanak-kanak juga sudah mula berjinak-jinak mencuba perkara yang di larang. Sebagai bukti aku sertakan gambar skodeng yang di rakam oleh kaki skodeng.. Gambar ini dari emel..












 
Sebenarnya aku rasa sedih tengok benda macam ini walaupun mereka masih budak-budak lagi tak ada akal untuk fikir baik buruk tapi selaku ibu bapa anda harus awasi anak-anak anda. Jangan dah terlambat baru menyesal. Kepada ibu bapa yang tidur bersama dengan anak-anak. Jangan la buat adegan 18sx depan anak-anak. Sebab kanak-kanak mudah meniru apa yang dilihatnya. Contohnya kalau si ibu suka mencarut semasa di rumah..automatik anak-anak pun akan terikut. Kanak-kanak ibarat kain putih, ibu bapalah pelukis untuk mencorakkan kain itu sama ada cantik atau tidak. Internet dan media massa pun merupakan medium utama kepada pembentukkan minda anak-anak. Sekarang budak tadika pun dah pandai buka internet. Budak darjah satu pun dah ada blog. Jadi tak hairanlah budak-budak kecil pun dah tahu apa itu SEKS. Mak bapak kena pantau..jangan bagi sepenuh kepercayaan kepada mereka. Pendidikan yang terbaik bermula dari rumah.

 
 
35 Sila Komen "Kanak-kanak pun dah pandai buat seks!!!"

bahaya ni...kene bendung dari awal2...kecik2 dah pandai wat mcm 2..ish3x..

adoi budak2 mana lah nih...bahayez woo

uihhhh sebijik mcm org tua main.... adoiiii....

aduh...bahaya betul skrg ni...budak2 pun dh pandai...nmpk benda baru mst nak cuba, tu yg jadi mcm ni...

mslhnya gambar ni boleh plak dirakam..dari dirakam lebih baik la sebagai org dewasa hentikan tindakan kanak2 yg tak faham pun apa yg diorg lakukan tu

adess..maju sgt pulak budak2 zmn skang nih...adess..

@DeQdEq

tula...prakam tu hanya berdiam diri..seronok merakam je kot..

ish...macam2 la...bila fikir mcm ni rasa takut je nk ada anak dlm zaman yg penuh mencabar mcm ni...

@Farhah Zaidah

tula..dah terlalu maju..macam ni la rupanya.

@DeQdEq

Betul tu..ini baru zaman sekarang belum lagi zaman akan datang..sedih benda ni berlaku..minta dijauhkan..

tis isnt their first time i think

ini ktluar negara...sblum trlmbt lbih elok msyrakat dpt mndidik & mmantau ank bngsa kte dri trus hnyut dri kncah tidak bermoral sbegini...ank2 ibarat mutiara yg bernilai...pstikn ia bernilai...bkn tidak mmpnyai nilai...wallahualam...

Alamak ngerinya.. iyalah. Ini tentu budak-budak tu tertengok aksi mak bapak nya kot..

Ini tentu bawa pengaruh bahaya bila mereka meningkat remaja nanti..

Kok budak cew nya pula nmpk q yg ngajak anak laki tu..

wahh.. parah nih budak2 dri mana nih ???

ya allah pagi pagi sampai opis dah terbaca cite cengini . sedih smpai nak menitis air mata ;(

waaaahhhh, xkn org lalu lalang x cegah...

ya Allah jauh kan la dari budak2 lain untuk menurut tingkah laku sedemikian... wahai para ibu bapa diluar sana ... kawal la tingkah laku anak2 mu... perhatikan betul2 jangan la abaikan mereka... bergenang ari mata melihat nya.. walaupun itu cuma di luar negara .. tapi tak mustahil akan berlaku dalam negara kita.

@Rashid

mungkin betul juga...mak bapak pun kalau nak bikin projek jangan depan anak-anak..sebab ada kes budak tu boleh tanya tok dia. "kenapa mama punya dengan papa punya lain ye?

@Budak Botak

tu yang pelik..yang skodeng snap gambar ni pun tak mau larang budak2 tu..pagi pelempang sedas..

@iLa SaHaR

Betul, ibu bapa kena pantau selalu anak-anak..tak kira la bergaul dengan siapa..mahupun mereka adik beradik..

wish to share those picture....

thanks HUN.... :) ngeri jer... huhuh

thank for reading..sama2 kita jadikan ikhtibar

astaghfirullahalazim...... xtau nak kate pe dah.... teruk2... hurm....'(

Ya Allah, terkejut tgk..bahaya sgt2 ni..mesti dorg penah tgk parents dorg buat ni...mmg dunia akhir zaman dah ni

slm..

nauzubillah...


pollow ur blog k..

nice to read..

Laki vs laki ke ni......main ikut mana klu ikut blkg dh liwat dah

akhir zaman..

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)
Pesanan:
Anda tidak dibenarkan sama sekali mengambil/menyalin/menyimpan/print screen mana-mana kandungan blog ini kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dilanggar.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.
Cik Nurfarah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top