Monday, January 24, 2011

Kanak-kanak pun dah pandai buat seks!!!

Salam semua.
Hari ini aku nak bertindak sebagai wartawan untuk mendedahkan perilaku kanak-kanak masa kini.
Aku letak gambar ini bukan untuk tujuan porno atau apa tapi cuma kongsi budaya terlampau yang semakin berleluasa pada masa kini. Hujung tahun lepas ( 2010 ) kita dikejutkan dengan paparan berita video seks dua beradik yang melakukan seks di motel murah. Sekarang ini kanak-kanak yang mungkin bawah 7 tahun yang sudah pandai beraksi seks.. Walaupun benda ini bukan berlaku di Malaysia tapi sedikit sebanyak mencerminkan bahawa bukan sahaja remaja yang banyak terlibat dalam perkara ini tapi kanak-kanak juga sudah mula berjinak-jinak mencuba perkara yang di larang. Sebagai bukti aku sertakan gambar skodeng yang di rakam oleh kaki skodeng.. Gambar ini dari emel..












 
Sebenarnya aku rasa sedih tengok benda macam ini walaupun mereka masih budak-budak lagi tak ada akal untuk fikir baik buruk tapi selaku ibu bapa anda harus awasi anak-anak anda. Jangan dah terlambat baru menyesal. Kepada ibu bapa yang tidur bersama dengan anak-anak. Jangan la buat adegan 18sx depan anak-anak. Sebab kanak-kanak mudah meniru apa yang dilihatnya. Contohnya kalau si ibu suka mencarut semasa di rumah..automatik anak-anak pun akan terikut. Kanak-kanak ibarat kain putih, ibu bapalah pelukis untuk mencorakkan kain itu sama ada cantik atau tidak. Internet dan media massa pun merupakan medium utama kepada pembentukkan minda anak-anak. Sekarang budak tadika pun dah pandai buka internet. Budak darjah satu pun dah ada blog. Jadi tak hairanlah budak-budak kecil pun dah tahu apa itu SEKS. Mak bapak kena pantau..jangan bagi sepenuh kepercayaan kepada mereka. Pendidikan yang terbaik bermula dari rumah.

 
 

Kalau suka LIKE sahaja, Jangan lupa komen. TQ.

34 88 Orang doakan Farah dapat 4 flat:

AH7 said...

bahaya ni...kene bendung dari awal2...kecik2 dah pandai wat mcm 2..ish3x..

♥Miss Farah♥ said...

@AH7

betoll tu

puanbee said...

adoi budak2 mana lah nih...bahayez woo

Zulfikar Hazri said...

uihhhh sebijik mcm org tua main.... adoiiii....

DeQdEq said...

aduh...bahaya betul skrg ni...budak2 pun dh pandai...nmpk benda baru mst nak cuba, tu yg jadi mcm ni...

mslhnya gambar ni boleh plak dirakam..dari dirakam lebih baik la sebagai org dewasa hentikan tindakan kanak2 yg tak faham pun apa yg diorg lakukan tu

Farhah Zaidah said...

adess..maju sgt pulak budak2 zmn skang nih...adess..

♥Miss Farah♥ said...

@DeQdEq

tula...prakam tu hanya berdiam diri..seronok merakam je kot..

DeQdEq said...

ish...macam2 la...bila fikir mcm ni rasa takut je nk ada anak dlm zaman yg penuh mencabar mcm ni...

♥Miss Farah♥ said...

@Farhah Zaidah

tula..dah terlalu maju..macam ni la rupanya.

♥Miss Farah♥ said...

@DeQdEq

Betul tu..ini baru zaman sekarang belum lagi zaman akan datang..sedih benda ni berlaku..minta dijauhkan..

tulus sweet said...

tis isnt their first time i think

♥Miss Farah♥ said...

@tulus sweet

maybe kot....

Anonymous said...

ini ktluar negara...sblum trlmbt lbih elok msyrakat dpt mndidik & mmantau ank bngsa kte dri trus hnyut dri kncah tidak bermoral sbegini...ank2 ibarat mutiara yg bernilai...pstikn ia bernilai...bkn tidak mmpnyai nilai...wallahualam...

Rashid said...

Alamak ngerinya.. iyalah. Ini tentu budak-budak tu tertengok aksi mak bapak nya kot..

Ini tentu bawa pengaruh bahaya bila mereka meningkat remaja nanti..

Syaifullah Arifin said...

Kok budak cew nya pula nmpk q yg ngajak anak laki tu..

wahh.. parah nih budak2 dri mana nih ???

oshin said...

ya allah pagi pagi sampai opis dah terbaca cite cengini . sedih smpai nak menitis air mata ;(

Budak Botak said...

waaaahhhh, xkn org lalu lalang x cegah...

iLa SaHaR said...

ya Allah jauh kan la dari budak2 lain untuk menurut tingkah laku sedemikian... wahai para ibu bapa diluar sana ... kawal la tingkah laku anak2 mu... perhatikan betul2 jangan la abaikan mereka... bergenang ari mata melihat nya.. walaupun itu cuma di luar negara .. tapi tak mustahil akan berlaku dalam negara kita.

♥Miss Farah♥ said...

@Rashid

mungkin betul juga...mak bapak pun kalau nak bikin projek jangan depan anak-anak..sebab ada kes budak tu boleh tanya tok dia. "kenapa mama punya dengan papa punya lain ye?

♥Miss Farah♥ said...

@Syaifullah Arifin

Mungkin Thailand tapi tak pasti

♥Miss Farah♥ said...

@Budak Botak

tu yang pelik..yang skodeng snap gambar ni pun tak mau larang budak2 tu..pagi pelempang sedas..

♥Miss Farah♥ said...

@iLa SaHaR

Betul, ibu bapa kena pantau selalu anak-anak..tak kira la bergaul dengan siapa..mahupun mereka adik beradik..

Cik SS said...

wish to share those picture....

♥Miss Farah♥ said...

@Cik SS

okehh :)

Cik SS said...

thanks HUN.... :) ngeri jer... huhuh

cik mieza said...

ish3...akhr zmn...

leyzajamil said...

hai..thnks for sharing

♥Miss Farah♥ said...

thank for reading..sama2 kita jadikan ikhtibar

belahuda said...

mintak share ye ... tq

♥Miss Farah♥ said...

@belahuda

okeh

Anonymous said...

astaghfirullahalazim...... xtau nak kate pe dah.... teruk2... hurm....'(

d_LA said...

Ya Allah, terkejut tgk..bahaya sgt2 ni..mesti dorg penah tgk parents dorg buat ni...mmg dunia akhir zaman dah ni

are-za said...

slm..

nauzubillah...


pollow ur blog k..

nice to read..

Mas Ayuzy said...

Laki vs laki ke ni......main ikut mana klu ikut blkg dh liwat dah

 
This Blog is Protected. Copyright 2011 © Design By Cik Nurfarah