Thursday, January 6, 2011

Maafkan aku..Mr. A

Salam entry ini sesuai dengan perkataan "aku"
Maafkan aku sebab aku selalu lukakan hati engkau..
Kadang-kadang aku macam lupa diri bagi SMS kat engkau macam itu..
Aku tahu engkau teluka..semua orang akan terluka kalau dapat mesej macam itu.
Aku tahu aku tak patut cakap macam itu kat engkau..
Aku hargai apa yang engkau buat untuk aku dan semua susah payah engkau..
Aku hargai ketulusan engkau..
Aku tahu juga kalau orang lain dah benci kot kat aku kalau aku buat perkara sama kat mereka sama dengan aku buat kat engkau..
Aku tahu aku tak memahami engkau..aku tahu mulut aku memang jahat kalau bergaduh dengan engkau..
Aku tahu engkau banyak bersabar dengan aku!
kalau gaduh dengan engkau, engkau tak akan balas kata-kata aku..engkau just say "napa ni" "ok" "maaf"
Sebab engkau tak nak lukakan hati akukan..

Terima kasih atas segalanya..
Kalau kau nak benci aku..bencila..aku tak kisah sebab aku memang 'JAHAT' layan engkau macam itu..aku childish, aku tak matang!!Maybe girl lain terbaik untuk engkau..aku degil..tak sama macam engkau impikan..

http://www.islandcrisis.net/wp-content/uploads/2010/01/heartbroken.gif

4 comments:

  1. "..Maybe girl lain terbaik untuk engkau..aku degil..tak sama macam..."


    ha, sebut tentang degil ni..(maaf saya tak dapat tahan godaan untuk menyampuk!)

    rasanya la, wanita yang punyai sifat degil ni memiliki satu daya tarikan yang luarbiasa, lain dari yang lain.

    dan ada ramai jugak lelaki kat atas muka bumi ni yang mudah tertarik dengan wanita degil..termasuk aku! hehe

    oh, harapnya jangan ada yang silap faham..

    saya hanya nak share info saja. Bukan nak mengayat atau apa-apa yang sewaktu dengannya. (terpaksa letak batu sempadan awal-awal..takut ada jiwa yang terluka pulak nanti).

    saya sukakan wanita degil. Tapi biar degil bertempat la. Menggunakan istilah yang lebih positif, wanita yang bersifat 'gigih', 'sabar merentas halangan', dan 'tidak mengenal putus asa'.

    'Degil' ni bunyinya memang agak negatif sikit. Hampir sama negatif dengan istilah 'keras kepala'.

    Tapi begitulah.

    Aku dapati, ramai juga lelaki yang minat dengan perempuan degil. Hehe

    Kalau ditanya mengapa, aku juga tak pasti.

    Mungkin kerana lelaki sebegini sukakan cabaran..mungkin mereka rasa bangga apabila dapat memikat hati wanita degil..sebab selalunya wanita degil ni payah untuk jatuh hati. Ini salah satu andaian saya.

    Mungkin juga disebabkan keserasian dan persamaan. Lelaki degil mudah tertarik dengan wanita degil.

    Saya? Haha..memang pun aku sudah diiktiraf oleh si dia sebagai lelaki yang 'sangat degil'.

    Patutlah aku minat kat dia... *blush*

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.