Sunday, February 20, 2011

Nak jadi penyanyi konon?

http://www.do2learn.com/picturecards/images/imageschedule/sing_l.gif

Assalamualaikum. Lama juga blog aku ni berkulat ye. Perlu dicuci dengan anti kulat nampaknya. Antikulat itu adalah entry baru muahahaha. Ok aku tahu korang tak kisah pun blog aku ni ditumbuhi cendawan punkan.. Okeh. Aku ni tengah tengok Mentor 5 kat TV3. Aku nak tergelak la wei. Bukan apa nak masuk Mentor pun ada drama bagai. Paling tak tahan ada pengembala lembu pun sampai nagis-nagis konon nak ubah nasib. Pada aku dunia hiburan bukan boleh jamin masa depan seseorang. Ada yang tidur tepi kaki lima semata-mata nak datang ujibakat Mentor. Sampai menagis-nagis beb..konon nak ubah kehidupan, nak hidup senang..balik la adik oii..tanam jagung. Sekurang-kurangnya boleh jadi petani berjaya. Pada pendapat akulah nak ubah nasib kena ubah diri dulu.Bukan semua orang boleh berjaya dalam dunia seni melainkan dia ada BAKAT macam Siti Nurhaliza walaupun artis lain tumbuh macam cendawan selepas hujan tapi sampai sekarang tetap tip top dan bergelar jutawan.
Pada pendapat aku, korang timbalah ilmu. Insyaallah ilmu dapat ubah nasib korang. Kalau nak jadi artis pun kena ada ILMU. Allah takkan ubah nasib kita, kalau kita tak nak mengubahnya. SO usaha tangga kejayaan.

p/s : Banyak entry aku save kat draft..hawawa tak update...aku nak layan mentor jap..rasa nak tergelak je tengok mereka ni tapi kesian juga.

4 comments:

  1. miza tgk pilih kasih final punyer.. next week bwu tgk mentor.. tp tgk yg last week punye mmg klaka cgt.. hehe ;DD

    ReplyDelete
  2. @ Cik Mieza

    Betoll memang klakooo..hehhe :)

    ReplyDelete
  3. setuju!!!diorg ingat jdk artis nie leh jamin masa depan smpai ke ank cucu agknya..dah tntu la adik naik turun nya...cehh!!!..^___^

    ReplyDelete
  4. mmg teramat setuju nagn miss farah! hee
    td mia pun tgk mentor5 uh. sumpa lawak! tp kesian pon ade. yg paling xboleh blah sekali, kalu xdpt tu, dah la. xperlu nk create a scene plak kt tmpt audition uh. last2, dorg ended up humiliating themselves. malu kottt. satu malaysia tgk. huhu
    betapa taksubnya manusia ni terhadap hiburan..

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.