Amoi! Muka you cantiklah...

Sila gelak baca tajuk entry aku..
Ok stop, jangan muntah hijau yer dengan entry ini..
Bukan tak pernah kena puji, berlambak sangat..kah kah kah

Hari tu, pergi shopping, then tiba-tiba ada perempuan cina tu, kata,
Amoi you punya muka cantiklah..
Glowing and pinky-pinky..banyak cantik woo..
Aku just senyum jer..kah kah kah..

Perempuan tu pelanggan jugak kat kedai tu..apakah yang cantiknya aku ni?? dah la tembam, gemuk pulak tu hahaha.. Tapikan, masa aku beli second ubat diet, akak yang jurujual kat situ kata aku dah kurus sikit, ada shape katanya..muahahaha.. kelakar la..

Tapi alhamdulilah lah apa yang Allah bagi.. syukur, cantik ke, tak ker..itu anugerah Allah yang pasti hati kenalah cantik barulah cantik tu terpancar di wajah anda!

Muka ai masih tembam tapi gebu kenn ( tiba2 plak! )

p/s : mood nak kuruskan badan sebelum continue study, nanti tak ler termegah-megah adventure jauh-jauh kann..

10 comments

  1. aja- aja hwaiting cik nurfarah hehe..

    saya nak tambah berat badan nie.. saya terlampau kurus.. :(

    ReplyDelete
  2. @cik Beskod

    dengan seiklas hati silalah ambik berat badan saya berkilo-kilo ni hahahaa..kalau boleh transfer..sekarang jugak ai transfer hehehe :)

    ReplyDelete
  3. amoi,hahahaha kesian akak ade org panggil akak amoi,hahahahaha

    ReplyDelete
  4. @Cute Girl

    panggil amoi tak per..jangan panggil nyonya hehehe

    ReplyDelete
  5. wah,farah mmng cute pon..muka flawless n puteh gebus..hehehe..kongsi la rahsia ngan siha..hehe

    ReplyDelete
  6. kak farah banyak chomell ma...amoi cantekk ^_^

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH