Saya Follow Awak then Awal Follow Saya



Maaf bebanyak, bukan sombong, bukan takbur, bukan riak, bukan belagak dan bukan kepala batu.
Tapi aku tak amalkan prinsip ini..
Kalau aku rasa nak follow, aku terus follow tanpa dipaksa dan terpaksa..
Korang jangan risau yer, kalau blog korang menarik insyaallah berduyun-duyun reader yang follow blog korang nanti.. So don't worry but dont do copy cat because it so "jerk" muahahaha.

Aku perasan jugak, ada someone tulis benda ni kat shoutbox aku, then tiba-tiba bila aku tak follow mereka meng unfollow aku. Tapi ada aku kisah?

Kalau nak follow kena ler ikhlas dik oii..

Bukan follow sebab nak ramaikan follower. Tak guna beriban follower tapi blog tak ada value dan reader pun tak dakk..

Follower ni memang lah penting tapi yang paling penting adalah reader. Kan rasa syok sendiri kalau tulis baca sendiri jer.. tapi itu lebih baik daripada tulis blog hanya nak publisiti murahan seperti blog yang title double meaning. Boleh dikatakan hampir 99% asyik lucah. Sangat kotor dan jijik macam orang dah terdesak. Terdesak nak apa? traffic atau jiwa kau memang tuuuttt..

Aku tak paksa my reader untuk jadi follower aku, tapi kalau korang sudi , aku amat menghargai korang..


Tapi, kalau dah follow selalulah jenguk blog yang kureng popular ni.. @______________@

7 comments

  1. folo me back k!!! (nada paksa) kahkahkah.....betoi2....tnsyn gak org jns ni....mcm pksa kita plak...

    ReplyDelete
  2. @Jasmin Ibrahim

    kerana awk selalu komen entry sy..sy dengan rela hati memoloww awk hehehe :)

    ReplyDelete
  3. @♥Cik Nurfarah♥ hehe....malu2....sy lwk2 ja k....xpksa pun...hikhik....tp klau dh folo,tq yer... :-)

    ReplyDelete
  4. @Jasmin Ibrahim

    tanda penghargaan sebab awk selalu jenguk blog saya..

    @_______________________________________@

    ReplyDelete
  5. hahaha nakal jgk ad yang camtu kn sis..
    dye terdesak tu.. xper2 sis dh ad ramai yg follow pun.. dunt worry :)

    ReplyDelete
  6. @pyqa

    memang nakal dan perlu di geget oleh tucing sis hahaha

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH