Sedapnya Makan Durian Di luar Musim Durian.

Assalamualaikum..
Yummy! masih terasa nikmat durian yang aku makan tadi.
Aku bukanlah kaki durian, tapi suka lah jugak makan durian. Tak la macam sesetengah orang sekali sebat 10 bijik sampai bertukar suara rock hehehe.

Okey, tadi pergi shopping dengan mama dan ayah. Ayah jumpa la penjaja durian. Ayah aku memang pantang nampak orang jual durian, tambah-tambah durian tu nampak good tease. Mesti nak beli punya.

Aku pulak mesti la nak makan durian tambah-tambah time bukan musim ni. Time musim, pandang sebelah mata je tapi time luar musim durian, 4 bijik mata aku tengok.

Ayah aku beli sebijik jer, just to try..beli banyak-banyak pun kami hanya bertiga.

Sebiji durian d24, ada 6 ulas durian. Share 2 ulas sorang. Memang sedap dan puas hati. Isi tebal then rasa sangat enak. Ayah kata rasa nak beli 2 bijik lagi. Durian tu memang mahal RM21 sebiji..



p/s : Ok, nak design template tapi aura belum datang lagi :)

4 comments

  1. (komen xdk kaitan dgn entry) cik farah.....nk tnya smtg bleh???? b4 that,assalamualaikum.....sory ganggu....cuma nak tanya.....cik farah boleh tak buat tuto cm sy nk tnjuk stgi ni.....mksd sy,entry tu kalau org nak baca,kena bg pswd dulu.....kalau2 cik farah tau,boleh x buat tuto utk sy??? huhu....kcian kt sy.... :-(
    http://embunmenitis-yaya.blogspot.com/2011/07/entry-terpenjara-3-ku-sangka-panas.html

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH