Wednesday, August 10, 2011

Dah Romen sampai Buncit kata kena rogol?

Assalamualaikum..
Dah lama tak tulis artikal pedas-pedas..
Entry tak pedas pun ada menyebabkan orang berak darah ni pedas..lagilah berbisa..
Ok, kadang-kadang meyampah bila ada statement di rogol kekasih sampai mengandung, pelajar di cabul dan dirogol kekasih..

Kalau memang kena rogol..ok fine..memang patut ambil tindakan dan pengadilan tapi kalau dah romen berpuluh kali..pastu buncit perut baru kata kena rogol, apa hal? Patutnya kena tulis, seorang remaja beromen sampai mengandung..baru ok..

Lepas itu, aku tak berapa nak bercaya remaja hilang..kalau kanak-kanak hilang aku percaya. Kebanyakkan remaja hilang sebenarnya bukan hilang tapi ikut JANTAN..

Nanti aku tulis kisah masyarakat yang terjadi di alam nyata. Hilang konon? tapi lari rumah sampai 4 kali..lepas itu dah mengandung kata kena rogol..padahal memang sanggup diri dijadikan lauk pauk kucing-kucing yang naik biang..hambikk la kau..dah beranak anak haram pun masih tak sedar diri..

P/s : Malas nak tulis, kang hilang pahala puasa aku. Aku kalau tulis memang emosi sikit.

6 comments:

  1. setuju 100% !!
    apa kes dah romen lepas tu perut dah berisi macam ikan buntal baru nak kate kena rogol ? hahaha

    ReplyDelete
  2. bt0l2~sgt stuju..remaja ilang pe sume tu sbb ikut buah ati smpai x ingt dunia~mnyusahkn parents jer~letih2 di0rang jga didik kte dr kecik tu yg diberi sbgai blasan~Astaghfirullah..

    ReplyDelete
  3. setuju sangat2.. itu semua alasan je, apa pon tak boleh :P

    ReplyDelete
  4. perghh nice entri. mmg betul ckp anda :D

    ReplyDelete
  5. kecik2 tak nak mampos...

    besar2 menyusahkan orang tua...

    kasar sikit tp fahami maksud disebaliknya

    Safee Sali Dirisik Kelab Jerman

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.