Saturday, August 6, 2011

Emel Penipu!

Assalamualaikum, mesti korang ada dapat emel yang nak bagi korang duitlah, itulah inilah tapi janganlah korang terpedaya sebab sebenarnya memang PENIPU! Silap-silap duit korang pulak kena songlap kan.. Semalam aku dapat emel ni, entah dari mana pun aku tak tahu. Konon nak aku uruskan kewangan dia.. piraahhh penipu!


Click kalau nak baca.

Sebelum ni pun aku ada dapat emel macam ni jugak. Konon nak bagi aku duit la konon. Korang baca Emel ni.

Aku nak ingatkan kepada korang jangan percaya dekat emel-emel macam ni. Ini semua PENIPU. Takkan la nak bagi orang yang tak kenal duit melainkan mereka nak duit korang. Kang dia minta nombor akaun dan maklumat korang. Habis semua akaun bank korang kena HACK. Zero dalam akaun nanti. So berhati-hati yer..jangan mudah tertipu.


p/s: Kalau betul mereka ni nak bagi duit, mereka sendiri datang cari korang dan bagi CASH dalam tangan. Kalau nak tolong balaskan emel ni pun boleh :) tapi apa-apa hal aku tak jamin k.

2 comments:

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.