Maaf Tempahan Template Ditutup.

Assalamualaikum semua..
Aku mohon seribu kemaafan kepada kalian kerana aku terpaksa menutup tempahan buat sementara waktu.
So korang jangan risau ye sebab aku tutup tempahan buat sementara waktu sahaja bukan tutup terus insyaallah lepas raya tempahan akan di buka. Aku akan buat pengumuman dalam blog aku nih kalau tempahan sudah dibuka semula..

Memang terpaksa tutup sebab banyak benda kena settle.
Lagi pun aku takut nak pikul komitmen untuk buat tempahan dalam masa yang suntuk untuk prepare raya, prepare nak continue my master dan macam-macam. Korang mesti nak template yang cantik dan kualiti kan? so i have a time.. Nanti aku umumkan bila aku open order ye.

Dan aku kena buat satu draf complete untuk pelanggan agar korang senang nak berurus niaga dengan aku. Harga still sama so jangan risau. Termurah dari yang murah. Kualiti? insyaallah akan dipertingkatkan.. Produktiviti? hmmm kena beratur sebab aku yang buat sorang-sorang template ni..hehehe...

Tadi main-main PS aku buat watermark. Saja-saje jerr..dulu pun ada buat tapi malas guna sebab prefer guna font biasa je letak watermark.

Nak tengok tak?? taraaaaa..


biasa-biasa je..malas nak crowed sangat..haha..tu pun cincai je.. mood malas sebab asyik ke toilet je hmmm grrrrrrrrrrrr

ok baiii!

1 comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH