Thursday, August 11, 2011

Steak Tahi Manusia

Para saintis di Jepun telah menemui kaedah untuk memproses tahi kepada daging tiruan. Mitsuyuki Ikeda, seorang pengkaji dari Okayama Laboratory, telah menghasilkan steak tiruan dari tahi manusia. Tokyo Sewage mulanya menghubungi saintis tersebut mencari penyelesaian kepada najis yang terlalu banyak di loji buangan najis. Mereka memintanya mencari kegunaan lain untuk najis tersebut kerana ianya mengandungi protein yang berlebihan disebabkan bacteria yang banyak.

 

Para pengkaji kemudian mengasingkan bahan proteinnya, mencampurkannya dengan pemangkin dan memasukkan bahan2 tersebut ke dalam mesin peletup untuk menghasilkan steak tiruan. ‘Daging’ yang terjadi mengandungi 63% protein, 25% carbohydrates, 3% lipids dan 9% mineral. Para pengkaji kemudian menambah pewarna merah dan perasa soya untuk menambah kelazatan. Ujian awal menunjukkan orangramai yang merasa daging tahi ini tidak dapat membezakannya dengan daging lembu. – Carigold Forum

Aksi makan beramai-ramai..jerkkk!

Inilah kalau hidup dah maju sangat sampai tahi pun kena makan..Korang sanggup ke? ishhh jerk!
Oh shit!


Source : from emel

9 comments:

  1. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.... nk munth tgok diorang makan

    ReplyDelete
  2. gila ke apa dia orang nie? kembang rasa tekak ni, mcm nk termuntah balik apa yg dimakan buka puasa tadi...

    ReplyDelete
  3. najis tuhh!mnusia ke pe nih?haha..bia mati kebulur dr mkn taik tuh!wekkk

    ReplyDelete
  4. yerkk... takde mende laen ke nak jadikan mkanan? jepun plak dh jadi pelik

    ReplyDelete
  5. aiyo...bila terlalu moden..dh jd lebih teruk dr org zmn kuno kot...huhu..

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.