Saturday, August 6, 2011

Tembikai oh Watermelon



Assalamualaikum..
Korang suka tak makan jus buah-buahan masa berbuka?
Oh course aku suka. Tapi lagi menyegarkan jus tembikai fresh. Sangat segar dan hilang haus.
Aku memang suka beli tembikai.

Selalunya, kalau beli sibiji atau sebelah aku akan blended buat jus. Puas sangat minum sebab kita buat sendiri. Kalau beli mesti air lebih banyak dari juskan.
Semalam pun minum jus tembikai buatan sendiri sangat yummy!..

Tips: kalau korang nak sedap lagi makan tembikai. Korang hiris tembikai saiz sederhana dan tabur serbuk asam masin. Masuk dalam peti sejuk dan makan. Sangat segar! Sesuai untuk hidangan pencuci mulut. Terliur la tu ek!

okk baiii..nanti try la berbuka dengan jus tembikai!

Tembikai tembikai tembikai!!


p/s : suka honeydew jugakk!

4 comments:

  1. va va va. tembikai. buah fav sy ney :)

    ReplyDelete
  2. lepas bace je n3 ni,
    teeros tengok jam...
    aisy.. baru pukul 2.20 ptng...
    lambatnye nk bebuke!!!

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.