Ultimate Cheesy 7 Pizza Hut.

Assalamualaikum.
Selepas menyiapkan tugasan seharusnya kena mengupdate blog untuk melempiaskan kekusutan kepala hotak dan sesungguhnya banyak lagi tugasan yang menanti perlu disiapkan segera sebelum raya Haji untuk menikmati cuti yang sebenarnya tapi terpaksa juga aku korbankan cuti raya haji untuk membuat tugasan lapangan hahaha.. kesiankan?( semput tak baca tanpa noktah? )

Kerana tergoda dengan blogger yang mengupdate tentang pizza baru yang nampak cantik dan yummy maka dengan rasa teruja telah mendinner kan diri makan di Pizza Hut. Dan bertambah-tambah suka sebab tak perlu mengeluarkan duit dari purse sendiri..yess semoga murah rezeki kepada orang yang belanja kita tu..nanti boleh belanja naik roller coster kat Time Square.

Seperti yang terpampang pada title entry berkenaan of courselah aku order Ultimate Cheesy 7 Pizza Hut.


Order normal saiz. Khas untuk 2 orang tapi rasa elok makan tiga orang sebab terlalu cepat kenyang sebab dia cheese ye. Pengemar cheese sila order pizza ini ye. Yang bulat warna putih itu adalah cheese.


Sebelum melantak pizza kenalah makan musroom sup ini terlebih dahulu untuk sendatkan perut korang.


Sebenarnya terliur tengok lasagna tapi hajat utama memang nak order spagette selain pizza. nyam-nyam.. Meat Ball Spagette.




Makan sekeping nih pun perut aku dah kejang sebab terlalu full, maklumlah mix dengan spagette . Tapi rasanya sedap tapi cepat muak sebab dia cheese. Suruh dia je makan tapi still perut full dan ..


Memang dah full gila perut ni kalau diasak lagi makanan tu confirm kena dukung untuk balik hahaha sebab tak larat jalan hahaha. Tapi membazir amalan syaitan so pizza yang tak habis bolehlah ditapau bawa balik.

Komen aku pasal Ultimate Cheesy 7 Pizza tu memang sedap cuma sama je dengan pizza lain, bezanya cuma dia more cheese je. Kalau korang nak melantak pizza ni pastikan perut korang lapar baru la masyukk makan pizza nih. Kalau korang kenyang confirm korang tak dapat menikmati kesedapan pizza ini.

Dah kenyang kena ucap " Alhamdulilah ".

Ok bai.

3 comments

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH