Friday, April 20, 2012

Lain Style Lain Wajah.

Saya adalah orang yang sama dalam gambar ni tapi ada member kata muka saya nampak berbeza dengan setiap gaya tudung yang berlainan. Nampaknya boleh menyamar lah lepas ni hahahaha.


With shawl

bawal berambai-rambai

Shawl ala-ala pasmina

bawal berambai-rambai

Tudung express soft awning.

Soft awning pusing with my spex mata.

Beza kan? cuma pipi je bam bam. Kena diet lagi! Member kata dah makin susut tapi aku rasa belum kurus-kurus lagi. Usaha lagi!

Baii.

P/s: mood malas nak update panjang-panjang sebab kemalasan dan kepenatan memerah otak buat agsimen yang berlambak tu.

8 comments:

  1. sure akka..sangat berbeza..hehehe..:) tapi akak nampak ayu pluss cantik byk2 bila pakai tudung bawal tu..:)

    ReplyDelete
  2. SAMA JE LA.STILL LOOK CUTE IN WHATEVER STYLE,SERIOUSLY XD

    ReplyDelete
  3. cik farah seiusly dah kurang skit bam bam lah :) wah ...

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.