Shopping Inner X10DER DAHLYA

Assalamualikum, haaa baru terasa nak update belog kecomotan ini. Student UKM yang selalu lalu lalang di Pusanika pasti akan tergoda dengan jualan-jualan ala-ala Jalan Tar di situ. Boleh mendapatkan pelbagai jenis baju, fesyen tudung yang menawan kalbu dan sudah tentu tak payah menyesakkan diri untuk ke Jalan Tar kerana pelbagai pilihan berada di situ. Termasuk aku dan rakan-rakan, terasa duit seperti air takhala melalui Pusanika, maklumlah jualan kat situ memang best. Not everyday ada tapi ada time-time tertentu. Time tertentu tu lah duit terasa macam air terjun hehehe...

Banyak juga shopping. Tapi sempena kanival kolej Zaba, lagi hebat penangan nafsu wanita iaitu shopping. Memang lama nak mencari inner baju yang separuh tapi semua macam kurang best. Ter adore pada jenama X10DER DAHLYA inner yang sangat berkualiti kainnya, tapi ada jualan dan merembat sepasang inner dan skirt inner untuk baju yang pendek.


Aku pilih warna dark grey. Malas nak update gambar so i capture from mr. Google. Harganya high sikit daripada inner biasa. Untuk inner sahaja RM25 kalau sekali dengan skirt RM49. Aku beli sepasang with skirt RM49. Skirt ni berfungsi untuk dipakai dengan t shit or baju yang singkat. Tak ler berjalan nampak tuttt kan.




Contohnya macam dipakai dengan baju yang singkat macam ni, sesuai untuk semua aktiviti terutama sekali bersukan, taklah terselak baju. For infomation rujuk SINI, pic from this site.

Inner ni dibuat dari kain cotton yang berkualiti tinggi. Taklah bermandi peluh macam inner lain tu. Sebab kainnya sejuk dan sangat selesa.


This is brand. Good for muslimah yang tak suka inner ketat metat. Ok baii.

# Picture credit for Google.

6 comments

  1. wau bagus lah ada barang macam ni..

    dia punya keistimewaan tu yang ade bahagian bawah tu..

    :D:D

    ReplyDelete
  2. wah cik farah dah abew ler mnde nih .. tringin nak beli tpi on9 jew .. dah ler mhal .. plus pos lagi lah huhu :P tpi mmg ssuai lah untuk muslimah . .hehe :)

    ReplyDelete
  3. untung la awak dok kat bangi..sy kat kmpus KL ni bukannye ade pape sgt..sob3..hurmm sy da lama nak beli x10der ni.tp x tau nak cari kat mana..huhu

    ReplyDelete
  4. @izzie izzam

    Kena cari kdi y ada brand ni, kainnya sdpp

    ReplyDelete
  5. @MiSz fiFiEyQa

    Mai la dtg bangi, ada karnival kolej zaba

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH