Makan-makan di Restoren Nasi Ulam.

Assalamualaikum,

Tadaaa semester baru sudah bermula maka persediaan untuk thesis juga bakal membuka tirai baru. Iskk sangat tak boleh nak berada di zon-zon selesa seperti waktu cuti semster dulu. Terasa home sick sebab duduk rumah selama 2 bulan lebih, nak terbang balik rumah lahhh.

Ok, jom kepada tajuk entry aku ni. Tempat kesukaan lepak untuk dinner adalah di Restoren Nasi Ulam di Bangi. Memang itu tempat kesukaan, dulu selalu lepak kat Kajang, melantak sate kajang tapi kini mesti melepak kat Bangi untuk dinner. Suka makan tomyam kat sana.

Kat Nasi Ulam, aku lebih prefer ambik pakej, sangat berbaloi, dan pastikan perut anda lapar untuk makan dengan licinnya di sana. Kalau korang nak tahu Restoren Nasi Ulam ni terletak kat Bandar Baru Bangi, sebelah Amani Hotel, kat situ sebaris dengan Wong Solo Restoren dan Steamboot Antarabangsa.




Bersama dengan sahabat kecintaanku, selepas menghabiskan duit di Jalan TAR, kami menjamu selera di Restoren Nasi Ulam.


Ikan kembong masak 3 rasa, walaupun selalunya orang buat ikan siakap tapi pakej yang selalu aku makan ni ikan kembong, Pakej RM23 ni boleh di makan untuk 2 orang, antara menu pakej ni- nasi putih 2 pinggan, ikan kembong masak 3 rasa, tomyam ayam, telur dadar, ulam-ulam dan 2 gelas air sirap. Banyak lagi pakej menarik boleh cuba! semua best!


Kailan ikan masin.


 Tuan blog yang tengah lapar masa ni.

 Telur dadar,

 Ulam-ulaman dan sambal yang meveles.

Nasi Putih,

Aku prefer makan dinner, hari tu teman kawan sarapan kat sana..wauu banyak gila pilihan lauk untuk lunch. Aku terpandangkan nasi kerabu, terus beli! untuk tapau lunch kat bilik huhu..


taraaaa...........



Nasi Kerabu di Restoren Nasi Ulam, yummy!.
padahal semalam dah makan nasi kerabu yang di beli di pasar malam kajang dengan kekawan, tapi dah cintakan nasi kerabu makan la 2 hari berturut-turut.
Nasi Kerabu pasar malam, sedappp juga! cuma manis je.

Tapi kan..tapikan..tak boleh lawan nasi kerabu pasar malam sungai dua, Penang dekat dengan USM. Pasti nak lagi kalau rasa!

Ok! bye!!..

p/s: Lepas ni nak rasa steambot antarabangsa lak, jom jom jom...



2 comments

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH