Losyen Sejuta Khasiat Anugerah

Assalamualaikum.

Lama tak buat my review collection kan..sebenarnya banyak barang nak review, hanya terperuk je gambar dalam hp..langsung tak public for review..almaklum busy!!!!!!

Segmen ni adalah segmen untuk review barangan so boleh bantu korang sama ada nak cuba atau tak or server barangan sebelum beli..

Sebab kenapa aku buat segmen ni??

Bila kita google je mesti yang bagi testimoni adalah penjual produk, kalau penjual produk yang bagi testimoni cfirm lah semuanya baik belaka, bagus belaka. berkesan belaka tapi hakikatnya hampas kelapa lagi bagus dari hampas kata-katanya itu ok!

Kononlah korang nak beli produk A dan google cfirm semua blog adalah dari penjual produk A tu... je kann..tak best macam tu, kita tak mahu testimoni fake!!! untuk segmen ni kita akan JUJUR beri pendapat berdasarkan kesan yang kita pakai..cuba bantu pembeli agar tidak jadi "tipah tertipu..duitku habis tapi tertipu sahaja"..ok just joke.


Kali ni nak review pasal losyen..losyen ni ala-ala untuk pecahkan lemak korang. That mean inilah losyen yang bagus dari losyen yang pernah aku pakai.

Sebelum ini pernah juga aku pakai losyen jenama lain tapi "cakap je lebat" tapi hasil tak lebat..

First sekali aku try Losyen sejuta khasiat anugerah warna hijau. Bau epal dan sangat wangi!!! segar.

1 botol ni 150 ml
Harga RM26 

My review:

Yang BEST:
-Bau sedap sebab bau epal hijau..wangi dan segar je.
-Pakai hari-hari pun tak apa sebab bau wangi ala-ala perfumes.
-Terasa macam lemak tu berkurang bila sapu tiap-tiap malam.
-Harga memang sangat berpatutan.
-Botol macam ni memang mudah je sebab korang boleh guna sampai licin tak payah nak picit-picit.
-Kalau waktu sengugut bulan penuh korang boleh guna sebab sangat lega...
-Membuang pun mudah kalau korang pakai masa nak tidur.

Yang TAK BEST:
Tak la lasting sangat just 3-5 jam je. Tapi kalau nak lasting sapu banyak-banyak ye.


rating 9/10 untuk losyen ini.


Lepas licin losyen warna hijau tu aku try yang warna pink sebab dia extra hot..tapi aku rasa macam lebih kurang je. Tapi aku tak berapa suka bau floral-floral ni..aku lagi suka bau epal..ni pendapat aku je. Kesan memang sama macam kat atas tu.

150 ml
RM 28 (mungkin extra hot so dia up sikit)

rating 8/10

Kesimpulan:
Aku suka losyen ni sebab dibacakan dengan ayat-ayat suci Al-quran. Nak cuba? korang try lah sebab harganya sangat murah dan sangat berkesan pada aku. Aku lagi suka warna hijau dari warna pink walaupun aku adalah peminat pink. Tapi losyen ini aku suka warna hijoooo.


Lepas habis yang warna pink ni aku nak beli warna hijau pulak sebab aku suka bau epal yang segar tu rasa macam dalam ladang epal je kan...


Khasiatnya?? korang cuba google je, nak beli pergi kat mana-mana kedai jamu/ubat..mesti ada punya..berlambak agen dan stokis, lepas tu pandai-pandailah minta kurangkan harga kan hehe..setakat rm2-3 tu boleh la minta kurang hehehe..Serius ini best! I pun makin ramping tak perlu keluar $$$$ banyak-banyak semata-mata nak beli losyen slimming.






10 comments

  1. suke yg warna hijau jugak, sakit² badan pun hilang kalau sapu...

    ReplyDelete
  2. salam farah.. ein nak tanye sikit and nak mintak tolong... skrg kat header ein tu, bile cursor sentuh, akan kuar love.. mcm mane nak buang coding tu? ein cari xjumpe laa.. nak buang coding tu sbb background header xjd kaler putih.. huhu

    ReplyDelete
  3. warne hijau tu okey , mak dayah gune , memang berkesan lha :)

    ReplyDelete
  4. ok ker? sy pkai xberkesan pun tuk slimming tu.. tp sakit2 tu okla..

    ReplyDelete
  5. owh sliming losyen rupanya .
    tahnks review
    nk try gak la
    MG pun ska bau buah dr bau floral
    pening bau floral :P

    ReplyDelete
  6. Awak nak yg warna pink,,, brape harge??

    ReplyDelete
  7. Awak nak warna pink,,
    Brapa harganya cik?

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum, saya nak kongsikan pengalaman saya sebagai pengguna, saya memang dah lama amal produk anugerah, dari air, losyen dan minyak sejuta Rahsia..memang berkesan kalau badan rasa lemah bila amal memang rasa panas dan terbakar, jika badan xde masalah, bila guna kita akan rasa dingin saja, walaupun saya guna dalam 1 minggu sekali..baru2 ini badan saya mengalami penyakit gatal2 pada seluruh badan, dan saya amal losyen disapu pada bahagian yg gatal2 tersebut..bahagian kùlit tersebut terasa kepanasan terbakar dan amat memeritkan, walaupun saya mengguna 2-3 kali sapuan dalam 1 hari, ini menunjukkan badan saya dalam keadaan kurang sihat, setiap kali sapuan losyen, saya akan terpaksa menahan kesakitan..ini yg saya rasa selama penggunaan, tkasih.

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH