Tuesday, May 31, 2011

Lepas Asmara 2, ada sambungan ke?

http://3.bp.blogspot.com/-l987UR9iHmk/TYiqzvLql6I/AAAAAAAAGvo/-o1TG7Cvn-U/s1600/photo-753824.JPG


Assalamualaikum..
Aku ni memang tak miss tengok drama Asmara 2 di TV3. Yang siri 1 aku tak tengok pun tapi yang kedua memang melekat sampai akhir episod. Memang rasa tak sabar tunggu hari Selasa sebab nak mengadap cerita ni.

Dan malam ni episod terakhir dan rasa tak sabar-sabar nak tahu endingnya. Tapi rasa kecewa dengan endingnya sebab Asmara dan Zalia tak bersama. Dan endingnya seolah-olah tergantung. Mungkinkah ada Asmara 3 yang lebih menyentuh hati? Aku pun tak tahu tapi kalau ada mesti meletopkan.. :)

Adakah cerita seterusnya akan menarik aku sampai melekat sampai last episod..entahlah.. Selain Asmara 2..aku  tengok Juvana.. memang best!

OK sampai sini je..daaa.

6 comments:

  1. pqah pun x tgk asmara1 tpi pqah tgk asmara2 smpai last episod..huhu sedih gila ending diakan =( pqah harap sgt ade asmara3 pulak=D

    ReplyDelete
  2. @chocolatemylife.blogspot.com

    Asmara 2 lagi best dari pertama..harap ada sambungan sebab mcm tergantung je episod akhir tu..

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.