Balik Kampung

Assalamualaikum..
Saja nak bagitahu kat korang semua..tak tanya pun kan?
Esok aku balik kampung..
So maybe blog tak update..dan sudah tentu tak bukak lappy sebab kampung aku tak ada line internet.. Sunguh sadiskan..lappy pun tinggal kat rumah je..

Aku balik tak lama esok petang dan Ahad petang back to my sweet home.

So, kepada sesiapa yang buat tempahan, sorry ye maybe tempahan anda lambat sikit. Tapi aku akan usahakan.. :) jangan sedih..:)

So untuk my reader, sebarang pertanyaan sila tinggalkan komen anda di entry..

nanti aku update!

p/s : eh macam tinggal pesan untuk anak la pulak hehehehe.. baiii korang!

Kampung aku macam gini la..eh tipu je mana ada laut..kelaut ada la muahaha.

3 comments

  1. cik farah...sy nk komen benda tak berkaitan gak nih...heee...budak2 ukm start blik 9 hb...ukm buka 10 hb..tpi sy nak blik 10 hb...heeeee

    ReplyDelete
  2. @Tengku Puteri

    thank you..wahhh risau dan gementar nak masuk ukm ...

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH