Saturday, June 25, 2011

Pijak Kucing Sampai Hancur

Assalamualaikum..
Al-kisah ini mungkin korang sudah baca tapi aku nak repost semula sebagai pengajaran " Jangan Kejam Terhadap Haiwan wahai "BINATANG HOII"

Kalau jumpa betina ini.. jom pijak ramai-ramai muahaha..baru kau tahu!! Bangga sangat buat KEJAM!



Kononya macam baik la konon!







Sedih Tengok kucing ni :( Bakal jadi mangsa binatang!

Episod Penyeksaan bermula!


Masih bernyawa...

Pembunuhan kejam!

SO sad! Matanya terkeluar.. :'(

Tak cukup lagi ker??

Baru puas hati kaukan? Dasar kebinatangan!
I'm really sad.. I hope you all don't do it!

P/S : Ini baru sikit keluar kat internet. Mungkin lagi banyak kes kejam macam ini di alam realiti. Manusia sekarang dan macam binatang wahhal lagi teruk dari binatang!

19 comments:

  1. tak sanggup nk tgok..
    rasee nk makii jer..
    kalao sye ad waktu dyea pijak tuh,, saye akan pijak dyea sampai mati mcm dyea buad kt kucing tuh..
    eeee... geramnyeee... !

    ReplyDelete
  2. Apa kebaikan yg dia dapat buat macam tu?.... Memang tak ada hati perut la...

    ReplyDelete
  3. mmg kejam dia..
    sesetengah org yang tak suka kucing pun xbuat kejam macam tu..
    tak geli ke dia nk pijak sampai kuar darah2 tu..

    ReplyDelete
  4. biar betolll...takut neph orang camni

    ReplyDelete
  5. kalau tengok video dia.. lagi sedih.. T~T

    ReplyDelete
  6. weii ! geram nye aku tgok pompuan tuh ! sial btol ! ape slh kucing tue ? meh aku pijak kepalak kau bg leper plak...ape kau rase...bodoh nye pompuan ! ee haiii....

    ReplyDelete
  7. eee ya allah . masih ade org kejam mcm tu . aishh . nk nangis tgk kucing tu ;(

    ReplyDelete
  8. sampainye hati dea buat kucing macamgtu . :(

    ReplyDelete
  9. kesian . kucing tu comel . bongok .

    ReplyDelete
  10. CELAKA TOL POMPUAN NIE!!APA SALAH KUCING Tu?Apa motif dia ie hah?SAMPAI HATI):

    saya masuk blog saya tapi dah credit.Tak salah kan kita sebar ilmu bagi sedaran?Sorry ye..tak mintak izin..Kalau sis nak,saya leh delete..

    ReplyDelete
  11. @ To ALL

    U olls boleh repost semula artikal ini ye..
    @___________@

    ReplyDelete
  12. pnh jmpa vdeo neh tp smpi hari neh x brni nk tgk...takut..ya allah ksian nya..comey ank kcing tu.. Y___Y

    ReplyDelete
  13. mmg kejam! bkn manusia lagi ni setan ni!

    ReplyDelete
  14. okeh.nangis sekarang :(((((( bodoh punya betina!

    ReplyDelete
  15. lauu jumpee betinee niii .... mmggg knee bunuhhh nntiii ... langgar dengan kontena .. bagi hancurr berkecaiii bdann ngan muka dieeee ... babii btullll...

    ReplyDelete
  16. eyhhhhhhh kesian kucing tuhh :'( shit kw betina ak bnuh kw mcm kucing tuh !!! damn ~ :'( comelnya arwah kucing :'(

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.