Gila Produk............

Sekarang ni tahap metabolisme aku tak selancar dahulu kala..
Semenjak aku kerja ni...memang tahap metabolisme aku makin terganggu..
Dulu waktu pagi mesti akan pergi ke "bilik termenung" tapi sekarang rasa liat sikit hahaha..


Ada la cuma satu produk ni mula-mula memang macam tak ada apa-apa tapi sekarang macam dah lancar jer..hahaha..btw..aku rahsiakan ..tapi bukan yang INI..sebab aku dah bagi kat mak aku..aku tak berapa suka rasanya..dan lecehh kena bancuh air bagai.. ( alasan pemalas ) tapi aku memang tak suka rasanya.. Tapi produk yang try ni memang sedap la..

Nanti kalau ada hasilnya aku bagi tahu ye..tunggu sebulan dulu..hahahaha...

Mak aku guna produk ni..dia kata ok!..kalau hasilnya menarik..aku akan review lagi!

ok daaa...pelanggan pertama dah tempah header..lalala..
Tag : nak kurus
Share this PostPin ThisEmail ThisShare on Google PlusShare on Tumblr
3 Comments for "Gila Produk............"

wow kalau menjadi jgn lupa share ok

@Hanis MY


sUDAH TENTU KALAU BERITANYA GEMBIRA HEHEHE... @__________@

share lhhhhhh :D huhu.hey if free nty jgn lpe dtg blog i ye ^^

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top