Hansaegee Nature Malaysia : Produk skincare Korea Terbaik


 Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca blog Cik Nurfarah.

Hari ini aku nak kongsi tentang produk skincare dari Korea iaitu Hansaegee Nature.


Mungkin ada yang belum tahu tentang produk Hansaegee Nature. Jom aku kongsi serba sedikit tentang produk ini. Hansaegee Nature adalah jenama penjagaan kulit yang berpusat di Malaysia tetapi semua produk mereka dibuat 100% di Korea. Ia bererti bahawa produk itu adalah pembuatan di Korea tetapi gudang mereka berada di Malaysia. Sejak 2011, Hansaegee Nature menyediakan produk berkualiti tinggi dan 100% bahan semulajadi dari Korea. Nah, anda tahu betapa baiknya ramuan mereka! Korea mempunyai perumusan besar untuk penjagaan kulit mereka yang sesuai untuk setiap jenis kulit. Juga, semua ramuan mereka telah diluluskan oleh kerjaan Malaysia dan Korea. Ia selamat untuk digunakan!

Produk mereka hanya boleh dibeli melalui laman web dalam talian mereka di www.hansaegee.com dan laman web mereka sahaja. Jika anda tidak mahu membeli melalui laman web mereka, anda juga boleh membeli melaluipesanan Whatsapp kerana pasukan mereka sangat membantu.

Jadi, jika anda bertanya kepada saya bolehkah anda mendapatkannya di kedai runcit atau saluran kedai dalam talian? Maaf, tiada ejen, produk mereka tidak dapat dijumpai di Watsons, Guardian atau kedai dalam talian lain. Anda hanya boleh mendapatkannya dari laman web rasmi mereka. Inilah cara mereka mengawal kualiti dan keselamatan produk mereka yang dijual kepada pelanggan, memastikan produk berkualiti terbaik menjangkau pelanggan. Oleh itu, anda boleh membeli 24 jam, bila-bila masa, di mana sahaja.




Salah satu produk penjual terbaik Hansaegee Nature ialah Gold Nano CC Cream, selama lebih dari 6 tahun, dan untuk memberikan pengalaman penjagaan kulit yang lebih lengkap kepada pelanggan; Pada tahun 2016, Hansaegee Nature memulakan pelancaran untuk Brand "Hansaegee Nature" Aqua Whitening Cream. Ikuti, Aloe AC Bubble Cleanser pada tahun 2018, semua produk kursus 100% asal dibuat di Korea. Selain itu, produk penjagaan Mata seperti Mask Muka dan banyak produk penjagaan kulit yang baru.

Produk ini :
❌ NO PARABEN, 
❌ NO SULFATE 
❌ NO ALCOHOL.

Sangat selamat digunakan untuk kulit korang.

Aloe Ac Clean Bubble Cleanser
Gold Nano CC Cream
Aqua Whitening Cream

Hansaegee Nature mempunyai halaman Instagram, Laman Facebook, Laman Youtube, Twitter, & Blog. Untuk berkongsi tips dan maklumat SkinCare dengan orang ramai, memastikan pelanggan sentiasa mendapatkan pengetahuan penjagaan kulit yang betul dan terkini.

Pelanggan sentiasa dapat menghubungi Hansaegee Nature dengan mudah melalui Perkhidmatan WhatsApp, Chat Langsung (Laman Web), E-mel, Panggilan Telefon.
Jadi korang boleh mendapatkan maklumat produk, konsultasi kulit, atau bertanya apa-apa soalan.
Perkhidmatan maklum balas adalah pantas, dan cekap. Pihak
Hansaegee Nature sentiasa mengambil berat tentang pelanggan.





~ Produk terkenal - Aloe AC Pembersih gelembung bersih; Aqua Whitening Cream; Emas CC Nano CC
   

 Tiada Paraben, Tiada Sulfat, Tiada Alkohol

 Kelebihan :
1. Penghantaran percuma di seluruh Malaysia untuk pembelian melebihi RM 70 dan ke atas.
2. Mendapat reward point service, tidak akan tamat tempoh .
3. Proses penghantaran yang pantas.
4. Penghantaran: Gdex atau Pos Laju
5. Kaedah pembayaran mudah - dengan menggunakan Kad Kredit, Bank Transfer Atau Online (melalui ipay88); Boost Apps (melalui ipay88); GrabPay (melalui ipay88); Deposit ATM.

6. Review: Untuk berkongsi beberapa tips penjagaan kulit kepada pelanggan
7. Tutorial: Untuk berkongsi tutorial produk kepada pelanggan
8. Semua produk mempunyai keterangan terperinci, dan maklumat - dapat mencari di Laman Web.




Kelebihan membeli produk melalui website Hansaegee Nature

🎁🎁🎁FREE GIFTS!!!🎁🎁🎁

Perkara paling BEST shopping produk Hansaegee Nature, mereka selalu memberikan Hadiah PERCUMA! Memang best kalau setiap kali shopping dapat free gifts (kebanyakan pelanggan menyukai perkhidmatan ini!). Mereka mempunyai banyak jenis hadiah percuma untuk dipilih seperti botol air, pouch bag, cermin, mask, beg kosmetik dan banyak lagi yang sentiasa dikemas kini. Klik pautan ini ke halaman hadiah untuk perincian, Member Benefits.

Selain itu, di laman web ini juga terdapat bahagian Reviews and Tutorial yang menjadikannya lebih mudah dan boleh dipercayai.
🌸  Review dapat berkongsi beberapa tips penjagaan kulit kepada pelanggan.
🌸  Tutorial pula bertujuan untuk berkongsi tentang tutorial produk kepada pelanggan.
Dan semua produk mempunyai perincian dan maklumat terperinci, anda dapat mencari di laman web dengan mudah.



Aku sangat mengesyorkan kepada korang untuk mencuba produk ini kerana produk Hansaegee Nature sangat sesuai untuk semua jenis kulit. Harga yang ditawarkan juga amat berpatutan kerana bersesuaian dengan kualiti penjagaan kulit yang hebat. Jika korang baru mengenali produk Hansaegee Nature ini, korang boleh ke media sosial Hansaegee Nature untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai ramuan dan ulasan.


Untuk maklumat lanjut boleh layari website dan link di bawah:




Company name: Hansaegee Nature
🍁Website: www.hansaegee.com/shop
🍁IG page: www.instagram.com/hansaegeenature/
🍁FB page: www.facebook.com/HansaegeeNature
🍁YouTube page: www.youtube.com/c/HansaegeeNatureMalaysia


Sekian terima kasih.

5 comments

  1. A mind blowing article is provided here. Private Tutor in Tampa And it is written with great skill and the words directly explain the thought of author.

    ReplyDelete
  2. I really enjoyed reading this post, I always appreciate topics like this being discussed to us. Private Tutor in Windermere Thanks for sharing.

    ReplyDelete
  3. I’ve desired to post about something similar to this on one of my blogs and this has given me an idea. Private Tutor Aventura Cool Mat.

    ReplyDelete
  4. nice info!! can't wait to your next post!
    visit mine: muhammad solehuddin https://uhamka.ac.id/

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH