Lukisan untuk dijual!! Limited Edision!

Berminat dengan lukisan?!
Dinding rumah anda kosong?!!
Ingin rumah anda nampak berseri?!



JAngan sia2kan peluang hebat ini!!

Marilah memiliki lukisan hebat dari pelukis tersohor fara idola!!

hahaha...tersohor ke??

Apa2 hal aku berjaya membuat lukisan ini!!

walaupun ia final projek utk ko-k aku berjaya juga!!

sedih gak sbb xda org nak beli...

tpi apa2 pun aku bersyukur dgn hasil tgn aku walau pun bidangku mmg xda kena mgena dgn seni...


Jom tgk lukisan aku tu!!

( kenangan : gambar bangunan pusat ko-k USM )
p/s~~walau pun xsama tp ada la iras2 pust ko-k

::> betul ke lukisan ini mcm planet ultromen?or makluk asing pnya planet...hahaha

Walaupun kurang menarik dan canti tp aku tetap puas...

bukan calang2 wrna aku pakai ni..ni arcrylic tau...
1colour pun hampir rm10 tau...
kalau 12 colour....kira la sendiri!!
pastu berus plak bukan main kupang2....mahal ada yg plh ringgit.....
canvas la lagi...
tempat bancuh wrna..
pelet kayu (ala2 pelukis pro )...



baru aku tau, mmg byk sgt bajet kalau ambik kos seni...
semua kena beli...
so jgn pandang rendah pd pelukis2 atau org ambik seni!!
kalau xda seni xda la warisan bangsa...

Aku pun terpaksa ambik catan ni utk penuhkan unit ko-k aku...
Tp sekurang2nya aku ada pgalaman...
tau mcm mana nak lukis, guna warna..n mcm2 lagi..tp happy!!

Apa2 pun ..3thun di USM mberi mcm2 pgalaman yang bharga...
rindu sgt pada faridah, yong, izah dan kwn2 kat USM!!


Kalau berminat boleh je beli!!

inform dulu...

tp aku rasa xda org nak beli...biarlah jd phias dinding rmh ku...


nak beli xda mslah asalkan lepas bajet aku beli brg2 n upah lukis....

No comments

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH