Tuesday, February 1, 2011

MY SWEET FOLLOWER

Kepada follower yang sudi follow Blog Miss Farah..
Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih..
Insyaalllah kepada sesiapa yang meminta untuk follow semua..akan di follow..
Kalau anda dah follow saya tapi saya belum follow lagi..sila tinggalkan komen ye..kdg2 komen kat shouxbox terlepas pandang,,,
Saya pemurah nak follow kalian tapi jangan paksa saya untuk follow kamu tapi kamu langsung tak follow saya @___________@





http://www.do2learn.com/picturecards/images/imageschedule/follow_l.gif

 Yang sudi menjejaki kaki ke sini..esok saya datang blog saudara saudari ye..Insyaalllah kalau masa mengizinkan dan cik brokband tak buat hal :)

Apa2 pun saya nak beradu ni..esok ye saya jenguk kalian.. Kepada reader yang minta tutorial..Sabar ye..nanti ada masa+mod saya update..

bye selamat malam.

p/s : Adik2 yang masih bersekolah, buat homework dulu jangan nak blogging je..

7 comments:

  1. hai kak :) Saya sudah follow kakak :)

    ReplyDelete
  2. akk ni bgus la..
    suke hargai follower..
    hehe..trase dri ini dhargai..hehe ;)

    ReplyDelete
  3. kak follow jannah blk ok! jannah dah follow akak dah! http://jannahsjouney.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ngaa, kalau suruh follow kang nampak macam gila follower plak.
    erkk,takpe laa, kalau akak rase nak follow saye, follow laa.
    taknak pon takpe, ngehehe.

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.