Thursday, March 3, 2011

Makan Zakar Lelaki 18SX Budak-budak jangan tengok

Assalamualaikum. Gambar ini aku dapat dari emel..Loya tekak aku tengok benda ni..rasa nak muntah la wei..apa-apa pun layan gambar ni tapi budak-budak tak usah tengok. Jangan tiru perkara macam ini!!



Ni la makanan yang paling jijik iaitu zakar lelaki.Tapi sejauh manakah kebenarannya?Ada ke manusia nak makan kemaluan lelaki? Bila dilihat, mungkin ia hanya hasil sentuhan photoshop.Tapi bila tengok betul-betul, zakar ni macam betul la pula.Tapi yang pasti, kesahihan gambar ni masih belum dibuktikan lagi.

 
Kalau macam inilah gayanya golongan lelaki kenalah berhati-hati kerana anda mungkin terkorban..

26 comments:

  1. err,,geli geli!
    loya la seyh. iyerrkkkk!! uwerrk!

    ReplyDelete
  2. muntah laju2.. uwekkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  3. uish...biar betul!!! buat masak kicap pun sodap...wahaha

    ReplyDelete
  4. waaa...xsggup nk tgk sis..yerkk..

    ReplyDelete
  5. errr,ewwww...
    nak muntah jeh tengok..tak senonoh kowt..
    takkanlah benda tuh nak dibuat makanan kan..

    ReplyDelete
  6. iyekkk..mcm xde mknn len jew kt dnia ni..

    ReplyDelete
  7. eiiiiiii......gelinya....tak senonoh.....

    ReplyDelete
  8. wekkkkk!!
    sanggup ke makan benda tu?
    yucks!

    ReplyDelete
  9. mcm xde makanan laen dahdiorang nie..benda mcm nie punn nk mkn jgak..bnyk lg mkanan halal..ish..

    ReplyDelete
  10. adusss...terasa sakitnye..haha

    ReplyDelete
  11. haha xboleh bla post farah kali ni!

    ReplyDelete
  12. mmg zakar lelakii,,
    tapi kalau perasan semua zakar tuu terbalikk,,
    i think dye masuk dari bwh pinggan,,
    n ade lubg kat pinggan..

    ReplyDelete
  13. @.abgcho.

    maybe kot..tapi geli nak perhatikan lelama..wekk

    ReplyDelete
  14. Memang entry kali ini lebih dari lucah..hahaha..kanak2 sila main jauh2 tak usah tengok..yang dewasa tgk sekali imbas je ye..hahaha

    ReplyDelete
  15. gambar ni sebenarnya sekadar satu karya seni yang nakal... kalau tengok zakar2 yang ada... semuanya masih hidup dan ereksi... kalau zakar yg dah mati... ataupun dah terpisah dari badan manusia... ianya akan kecut dan berwarna agak gelap

    ReplyDelete
  16. nsb bek xde yg mkn faraj..ha3

    ReplyDelete
  17. geli eden tgk...camne la depa makan?

    ReplyDelete
  18. ade ke yg mkn bnde toh????cam ne lau yg mengidam???hakks3

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.