Thursday, June 9, 2011

Gila Produk............

Sekarang ni tahap metabolisme aku tak selancar dahulu kala..
Semenjak aku kerja ni...memang tahap metabolisme aku makin terganggu..
Dulu waktu pagi mesti akan pergi ke "bilik termenung" tapi sekarang rasa liat sikit hahaha..


Ada la cuma satu produk ni mula-mula memang macam tak ada apa-apa tapi sekarang macam dah lancar jer..hahaha..btw..aku rahsiakan ..tapi bukan yang INI..sebab aku dah bagi kat mak aku..aku tak berapa suka rasanya..dan lecehh kena bancuh air bagai.. ( alasan pemalas ) tapi aku memang tak suka rasanya.. Tapi produk yang try ni memang sedap la..

Nanti kalau ada hasilnya aku bagi tahu ye..tunggu sebulan dulu..hahahaha...

Mak aku guna produk ni..dia kata ok!..kalau hasilnya menarik..aku akan review lagi!

ok daaa...pelanggan pertama dah tempah header..lalala..

3 comments:

  1. wow kalau menjadi jgn lupa share ok

    ReplyDelete
  2. @Hanis MY


    sUDAH TENTU KALAU BERITANYA GEMBIRA HEHEHE... @__________@

    ReplyDelete
  3. share lhhhhhh :D huhu.hey if free nty jgn lpe dtg blog i ye ^^

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.