Tempahan daripada Asrifa Online Shop

Assalamualaikum..

Tempahan daripada Asrifa Online Shop.

Owner blog ni menjual barangan kecantikan dan kesihatan.
So kalau nak dapatkan barangan yang best2 dan sudah tentu original boleh jer serbu blog beliau ya.
Owner ni menyukai warna pink so theme blog adalah pink, 3 coloumn.


Akak ni juga ada buat tempahan facebook cover banner,




Kalau rasa berminat dan serius nak tempah boleh tengok contoh DESIGN dan SYARAT yer...

Nak mudah sila what apps aku beramai-ramai ya...>>> 0172788373

Ni aku tengah buka tempahan so boleh menempah, kalau dah tutup MINTA MAAF ye.

Haaa...lupa jom serbu Asrifa Online Shop.

p/s: Aku pun dah shopping kat Asrifa, nnt kalau mujarab aku kasi review ya! Bye2..






9 comments

  1. Macam menarik jer beriklan di sini,insyaallah nanti saya datang lagi,saya save dulu link ni
    Usahawan Prepaid

    ReplyDelete
  2. Salam perkenalan dari JINDRISSKA.

    jemputlah join giveaway saya jugak ye...saya ada souvenirs dari paris nak kasi sebagai hadiah...ada 20 keychain untuk dimenangi.... insyaallah giveaway sampai ke hujung bulan oktober... jemputlah join ye... :D

    ReplyDelete
  3. Cantiknya..sweet sangat colour yg dipilih..:)

    ReplyDelete
  4. salam, sila lawat blog saya ada jual perfume original reject dan ada promosi sekarang :)

    ReplyDelete
  5. Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi.
    Jika Anda mau share dan download files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
    Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
    Coba servis kami tanpa registrasi:)

    ReplyDelete
  6. hai.. nak tanya sikit.. camne nak letak dua cursor dalam blog??

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH