Review De'Xandra Inspired Perfume: Best ke De'Xandra Inspired Perfume?

Assalamualaikum..

Semestinya aku addicted pada perfumes!


Memandangkan stock perfumes aku makin berkurangan dan promosi De'Xandra Inspired Perfume yang semakin meletup-letup tu membuatkan aku ingin mencuba kehebatan perfume ini.
Sebab nak juga tau, betul tak setanding original baunya.
Kalau original confirm kena sediakan duit paling kurang RM200 untuk sebotol kan.
Jadi nak juga berjimat cermat, dengan harga RM65 sebotol banyak juga jimat tu. Boleh beli bau-bau dari jenama terkenal yang mahal.




Mula-mula tu aku order 2 botol perfume.
Memandangkan lama mengidam dah nak Chloe dan nak cium bau Petite Cherie so terus order 2 botol.
Memang syok sangat bau Chloe dan Petite Cherrie ni seperti yang digambarkan.
Lepas tu, order lagi hyponese-lancome dan my sepupu order gucci-flora
Latest, ada promosi De'Xandra terus rembat 3 botol sekali gus, 212 sexy, tresor midnight rose dan Salvatore Ferragamo - Signorina.


Jatuh cinta dengan bau ni!!
Nak review sikit tentang bau-bau ni, that mean perfume De'Xandra yang pernah aku cium.

Review Bau:

Annick Goutal - Petite Cherie - Bau fruity, suka sangat sebab bau pear dia segar, bau-bau peach sikit. Kurang lasting pada my skin tapi serius aku suka. Habis dah!
Chloe - Chloe - Aku pernah cium versi original, 90% like original. Bau rose-rose sikit dan nyaman. Rasa macam elegent je pakai. Lasting pada aku.
Lancome - Hypnose - Original aku pernah cuba, bau sama but feel tu macam tak sama bila cium original. Dengan aku moderate lasting.
Gucci - Gucci Flora - Semerbak wangi! Lama-lama bau soft je. Lasting with me! Bukan beli tapi sembur orang punya! Bau ni pada aku ramai sangat orang pakai. Tapi kehalusan bau yang original tu memang tak ada tandingannya.
Carolina Harrera - 212 Vip - Bau ni tak lasting pada aku. Bukan kategori bau yang aku suka. Bau dia macam unisex maybe. Bagi ayah.. Tapi aku cium bau bila ayah pakai semerbak tapi dengan aku tak sesuai kot. Pening!
Salvatore Ferragamo - Signorina - Mula-mula sembur bau semerbak giler, lama-lama bau rose yang soft memang mendamaikan jiwa. Syok gile. Lasting for me!
Lancome - Tresor Midnight Rose - Serius ! aku jatuh cinta dengan bau ni. Aroma rosenya begitu mengoda. Rasa berkeyakinan dan bau sexy! Rasa macam tak puas je cium. Lasting juga!


My Review:

Yang Best:
90-99% like original. Saiz 35 ml senang letak dalam handbag
Boleh memiliki bau mahal dengan harga yang mampu milik
Boleh bertukar-tukar perfume sebab banyak pilihan

Yang Tak Best:
Maybe ML dia cuma 35 ml, sesiapa jenis mandi perfumes tu faham-fahamlah, tapi cik Farah tahan berbulan-bulan juga.

Komen Cik Farah:
De'Xandra Inspired Perfume memang berbaloi untuk dimiliki. Korang boleh jimat duit tu daripada beli perfumes original yang beratus-ratus. Tapi perasaan pakai inspired perfumes memang berbeza dengan original tapi ada aku kisah.. Janji hakak wangi sepanjang hari. Sampai student selalu cakap..wanginya cikguuuu...😜😜😜😜
Setakat ni 6 botol dah aku beli De'Xandra Inspired Perfume. Tu tandanya memang syok. So recommended untuk dicuba!
De'Xandra Inspired Perfume
Isipadu: 35 ML
Harga: RM65 sebotol/ RM120 2 botol
Hope De'Xandra Inspired Perfume boleh banyakkan lagi pilihan untuk bau-bau yang lebih mengancam macam Pleasures Estée Lauder.

Bye!

Keliru nak dapatkan  De'Xandra Inspired Perfume yang original?
Jom beli dekat De'Xandra Agent
Call/SMS/Whatsapp
Zamri : 013-337 9905
#servisterbaik!

2 comments

  1. First ,saya search info ttg faedah EPO because dokte just suggested sebab period saya unctrolled,try 1 produk yg bru yg kunun2nye hebat,at last my period cycle tunggang terbalik kua 3 kali sebulan,huuu sengsara kalo istihadah,alhamdulillah doc just suggest EPO sahaja,bru try sehari tapi kesannya ,x penat,rse badan ok,alhamdulillah.

    Thanx 4 syering mcm2 ilmu produk yg cik Farah pakai ,semoga bermanfaat lebih lagi ,syukur.

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH