Mari Tempah Doodle Comel-Comel

Assalamualaikum.

Korang teringin nak doodle sendiri?
Selalunya korang ambil doodle kat internetkan? Macam tak ada mark je kalau ambil doodle percuma di internet dan seharusnya korang perlu ada doodle sendiri untuk lebih berstail dan ada identiti sendiri.

Kali ini aku nak promote doodle-doodle yang comel untuk korang. Jom layan doodle yang ada ni :


Doodle simple.



Doodle Couple.


Doodle Special.

So, comelkan doodle-doodle ni? Mesti nak tempahkan? Harga pun murah dan berpatutan. Kepada sesiapa yang ingin tempah doodle tersebut bolehlah ke blog :


Cepat selagi tempahan masih dibuka!! murah murah!!

2 comments

  1. Doodle niey untuk ape ye kak ? sya niey mmng x tau lgi psl blog niey tpiey blog sye dh nmpk mcm nice hehe ..

    ReplyDelete
  2. Pm harga tuk reka doodle saya? Boleh

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Blogger Copyright © 2018. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH