Review Audela Adore Skincare Gosulin Agave

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca setia Blog Cik Nurfarah.

Hari ni aku nak kongsi tentang skincare yang telah aku guna. Produk yang baik perlulah diwar-warkan untuk dikongsi bersama.


Mula-mula aku confused juga nak pakai sebab produk ni masih baru dipasaran tapi selepas pakai Alhamdulilah kulit semakin berseri-seri, bersih, lembut dan cerah secara semulajadi selepas menggunakan Audela Adore Skincare Gosulin Agave ni.





1 set Audela Adore Skincare Gosulin Agave mengandungi 3 steps penjagaan kulit seperti:
  • Gentle Cleanser
  • Firming Toner
  • Moisturizing Emulsion


Step 1: Gentle Cleanser 
NOT171007724K

Gentle cleanser is a formulation combining Hibiscus Sabdariffa and Agave Tequilana extract which helps to clean and moisturize skin naturally. Enhance with lily fragrance for the refreshing feel.

Pembersih lembut yang diformulakan dari gabungan Hibiscus Sabdariffa dan ekstrak Agave Tequilana yang membantu membersihkan dan melembabkan kulit secara semulajadi. Dipertingkatkan dengan wangian lily untuk rasa yang lebih menyegarkan.

Cara guna: Goncang sebelum guna. Basahkan muka. Letakkan sedikit di tapak tangan dan sapukan ke muka. Urut muka secara lembut dan bilas dengan air.

My Review:
Bila pertama kali cuba teksturnya sangat lembut. Rasa muka sangat lembut bila lepas cuci. Kurang buih dan tak mengeringkan. Paling best white head kat hidung senang je nak keluar. Picit sikit je dah keluar. Memang betul-betul membersih secara lembut dan mendalam.


Step 2: Firming Toner
NOT171007725K

Firming toner was enriched with Agave Tequilana extract to help skin look brighter and gives even skin tone.

Firming Toner yang diperkaya dengan ekstrak Agave Tequilana untuk membantu kulit kelihatan lebih cerah dan meratakan tona warna kulit.

Cara guna: Gunakan selepas gentle cleanser. Letak dimuka dan leher.

My Review:
Toner paling best pernah aku pakai sebab lepas pakai rasa berangin dan segar je. Lepas letak kat muka dapat rasa liang roma semakin mengecil dan kulit semakin halus. Langsung tak rasa pedih. Kulit makin lembut dan sekata, Kalau macam aku, pakai tudung mesti ada belang-belang kat wajah tanda terkena cahaya matahari, tapi lepas guna dapat rasakan perubahan. Warna kulit makin sekata. Alhamdulilah.


Step 3: Moisturizing Emulsion
NOT171007726K

The light weight moisturizer helps in moisturizing skin and give protection against spots and darkness from surfacing it. It leaves skin with silky and rich after feel.

Pelembap membantu melembapkan kulit dan memberikan perlindungan terhadap bintik-bintik dan kegelapan dari permukaannya. Ia memberikan kesan yang sangat lembut.

Cara guna: Pakai selepas menggunakan toner. Dua kali sehari, pagi dan malam.

My Review: Melembabkan kulit dan tidak rasa melekit. Selalunya kalau pakai pelembab lain, foundation mudah bercapuk tapi dengan Moisturizing Emulsion ni, sangat cepat meresap ke dalam kulit, senang blend dengan foundation/cover face yang kita gunakan. Boleh mengelakkan jeragat. Bila pakai waktu malam, pagi-pagi rasa mcam kulit sangat segar dan pinkish je. 


Gambar di atas ni, lepas cuci muka pakai gentle cleanser, firming toner dan moisturizing emulsion. Langsung tak pakai benda lain. Serius sangat puas hati dengan Audela Adore Skincare Gosulin Agave.


Gambar yang ini pula lepas pakai foundation dan bedak. Memang sangat serasi dengan Audela Adore Skincare Gosulin Agave. Langsung tak bercapuk. Yang pasti kulit hakak makin pinkish!


 Manfaat Utama Audela Adore Skincare Gosulin Agave






Jangan ragu-ragu sebab Audela Adore Skincare Gosulin Agave ni ada kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia. Bukan produk timbang kilo yang terdapat bersepah-sepah dipasaran. Selamat digunakan. Insyaallah dengan penggunaan set pertama sudah dapat hasilnya. Kesan seawal 3-7 hari penggunaan. Kesan penggunaan berbeza bergantung kepada hormon pengguna dan jenis kulit individu.


Review Keseluruhan:
Alhamdulilah aku sangat berpuas hati dengan hasil Audela Adore Skincare Gosulin Agave.  Botolnya yang mudah dibawa travel, harga yang sangat berpatutan dan paling utama kesan penggunaan yang sangat positif kepada kulit aku. Dalam masa 5 hari dah memberikan kesan yang baik kepada kulit. Audela Adore Skincare Gosulin Agave adalah skincare yang LULUS KKM! Usah ragu-ragu lagi.

 🌸 100% SAFE. Free of Harmful Chemical.
🌸 NO Sulphate. NO Paraben. NO Mercury. NO Hydroquinone.

🌸 Gentle to Your Skin.
🌸 Made of Natural Ingredients.

🌸 Formulated for Youthful (Suitable for all).
🌸 International Quality Standard. 
🌸 KKM Registered.

HARGA RUNCIT: RM 99.60

TAPI! Kalau korang nak dapatkan dengan harga promosi dan mampu milik kena contact Agent Audela Adore :

HUBUNGI :

MIRA
017 9746 208 

INSTAGRAM

FACEBOOK
Ini adalah testimoni peribadi Cik Farah. Kesan penggunaan bergantung kepada kulit masing-masing. Sebarang pertanyaan sila hubungi Mira seperti nombor di atas.

Terima kasih kerana membaca entry ini 💟💟💟 

1 comment

  1. Thank you for every other informative blog.
    The place else could I get that kind of info written in such an ideal manner?
    I have a mission that I'm simply now working on,
    and I've been at the glance out for such info.

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH