Review Audela Premium 5


Assalammualaikum dan salam sejahtera,
Tak terlambat untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya buat pembaca blog Cik Nurfarah. Maaf zahir batin jika ada terkasar bahasa.

Hari ini aku nak kongsi tentang supplement yang aku amalkan kepada pembaca sekalian.

Aku amalkan Audela Premium 5 sejak bulan puasa lalu.

Sebelum aku review dengan lebih lanjut, kesan penggunaan Audela Premium 5 ke atas diri aku. Aku ingin memperkenalkan apa itu Audela Premium 5 kepada korang.

Audela adalah produk kesihatan yang semakin mendapat perhatian masyarakat Malaysia kerana ianya adalah satu-satunya sachet hebat yang memainkan peranan penting dalam memberi kelangsingan, pencerahan dan penggandaan tenaga yang anda perlukan. Formula unik COMBO5X, iaitu gabungan 5 manfaat, detox, anti-aging, slimming, whitening dan vitality yang terdiri daripada 17 bahan aktif ! Memberikan perubahan paling optimum untuk anda pada setiap kali pengambilan Audela.

Kandungan Audela Premium 5

Kandungan Audela Premium 5



Audela Premium 5 berfungsi untuk:

  • Detoks
Detoks merujuk kepada aktiviti pembuangan toksin daripada badan. Pada umumnya, detoks ini dilakukan oleh hati namun adakalanya ia masih belum cukup disebabkan gaya hidup dan amalan pemakanan yang sangat menggalakkan penghasilan toksin secara berlebihan dalam badan.
Toksin berlebihan mampu memudaratkan tubuh sehingga lemah tidak bermaya dan sering mendapat pelbagai penyakit termasuklah kanser.
Maka, sebab itulah Audela ini dirumus khas untuk membantu anda mengeluarkan toksin-toksin badan dengan jauh lebih berkesan supaya anda memiliki kehidupan sihat sejahtera yang bebas dari penyakit merbahaya.
Mulakan minum segelas Audela hari ini !

  • Slimming
Bentuk badan yang cantik dan menawan menjadi idaman setiap daripada kita. Menyedari perkara ini, Audela telah dirumus khas untuk membantu anda mengecapi bentuk badan ideal yang diidam-idamkan.
Setelah meminum Audela, 12 Active Ingredients dengan NACCellTech™ yang terkandung dalam Audela membakar lemak-lemak badan secara optimum sehingga anda tidak perlu lagi gusar dengan berat badan anda.
Peminuman Audela yang konsisten segelas di pagi dan malam akan memberi pengawalan lemak badan yang sangat baik.

  • Whitening
Pencerahan kulit membantu anda tampil cantik, menarik dan menawan. Audela dengan 17 Active Ingredients yang dirumus menggunakan NACCellTech™ membantu mencerahkan kulit.
Kerap kali rutin harian menyebabkan kulit menjadi kusam dan tidak bermaya. Malah tona kulit menjadi lebih gelap sehingga nampak tidak menarik.
Audela bertindak dengan menyingkir sel-sel dicemari tona gelap dan menggantikannya dengan sel-sel baru. Hasilnya, kulit anda nampak lebih cerah, menarik dan sihat bermaya.
  •  Anti-aging
Anti-aging atau anti-penuaan adalah antara ciri-ciri yang terdapat dalam Audela. Penuaan berlaku disebabkan faktor genetik tetapi penuaan yang ketara berlaku adalah disebabkan gaya hidup dan pemakanan.
Tanda-tanda penuaan termasuklah kulit berkedut, tubuh badan makin hilang tenaga, ketajaman deria pancaindera makin menurun, sistem pencernaan dan jantung tidak sekuat dahulu.
Sememangnya mustahil untuk kekal muda selamanya cuma yang pasti kita mampu melambatkan proses penuaan. Audela dirumus khas untuk melambatkan proses penuaan supaya anda kelihatan lebih muda dari usia sebenar anda.
Amalkan meminum Audela sehari pagi dan sehari malam untuk memastikan tubuh anda menerima nutrisi yang mencukupi agar proses menggantikan sel-sel kulit lama dengan sel-sel kulit baru sentiasa berlaku.
  •  Vatality
Vitality merujuk keadaan tubuh yang penuh bertenaga dan penuh dengan kehidupan. Penuh dengan kehidupan membawa maksud keadaan fizikal, mental dan emosi berada pada tahap yang sangat bagus dan kuat.
Mempunyai vitality menunjukkan anda seorang yang sangat cergas bertenaga dan sentiasa ceria.
Seseorang mempunyai vitality yang kuat dapat dilihat dari gerak kerjanya yang cergas dan penuh bertenaga. Dia memiliki stamina, daya tahan dan kekuatan yang membolehkan dia melakukan setiap kerja dengan cepat dan mudah.
Juga, seseorang yang kuat vitality akan memiliki kekuatan tenaga mental sehingga dapat membantunya berfikir dengan jelas dan tepat untuk menyelesaikan setiap masalah.
Apabila seseorang itu memiliki vitality yang tinggi, dia memiliki sikap yang sangat bagus. Malah, dia sentiasa tampil ceria dan berfikiran positif.
Menyedari kepentingan-kepentingan vitality ini membuatkan Audela tampil dengan nutrisi-nutrisi yang mampu tingkatkan tenaga vitality supaya anda memiliki kehidupan yang lebih ceria, bertenaga dan kuat.

Audela ni diluluskan oleh KKM ke?
Ya. Setiap kandungan Audela mempunyai Certificate of Analysis (COA). Audela dikilangkan di kilang bertaraf GMP bertaraf ISO, yang juga berdaftar dengan Persatuan Pengguna Islam Malaysia. Turut diaudit oleh Kementerian Kesihatan Malaysia setiap tahun, No rujukan KKM:030418/03/103. Alhamdulillah, Audela hanya mengandungi herba & kandungan yang selamat serta meyakinkan.


My Review:
Memandangkan Audela Premium 5 ni bersifat 5 in 1, aku akan review berdasarkan kesan detox, slimming, whitening, anti-aging dan vitality.

Detox
Alhamdulilah walaupun makan dengan banyak waktu hari raya tapi aku tak perlu risau. Senang je nak membuang. Audela Premium 5 ni bukan macam produk lain. Memang tak memulas dan sakit perut cuma kerap ke tandas je tapi taklah sampai cirit-birit. Lega je rasa perut.Hari ni kita makan banyak, esok dah boleh detox semuanya.

Slimming
Memandangkan aku masih baru mengamalkan Audela Premium 5 ni,  proses penurunan berat badan tidaklah ketara sangat cuma yang dapat aku rasakan badan terasa ringan. Jika ambil sebelum sarapan, akan mengurangkan nafsu makan. Paling best kalau masa puasa, ambil waktu sahur memang rasa kenyang je sepanjang hari.

Whitening
Bila badan dah detox banyak, kulit pun makin gebulah. Alhamduliah jerawat susah nak hinggap. Kulit akan rasa lembap dan lebih sihat.

Anti-aging
Pembuangan dah elok, kulit makin sihat dan semestinya akan kelihatan kekal muda remaja!

Vitality
Hal ini memang tidak diragui. Waktu ambil Audela Premium 5 pada bulan puasa memang rasa bertenaga je. Sebelum ni rasa lemah je badan, sejak ambil Audela Premium 5 sebelum sahur memang kekal bertenaga sepanjang hari. Pada hari biasa pun rasa cergas je. Tak percaya? Cubalah!

Travel pack ni senang dibawa kemana-mana.

Rasanya sangat sedap. Rasa ala-ala rebena. Minum masa perut kosong tau!
Belanja sikit gambar lepas amalkan Audela Premium 5.

Ini paling latest! Mudakan?? sweet 17 u olls!


Ada travel pack dan lebih mampu milik :)


Audela Premium 5 ada dua jenis pembungkusan
- Travel Pack Kotak (14 Sachet)
- Full Pack Jar (30 Sachet)

Harga Runcit:
- Travel Pack Kotak (14 Sachet) RM 99
- Full Pack Jar (30 Sachet) RM195
Postage: SM RM8 & SS RM10

(Harga promosi sempena Aidilfitri sehingga 30 Jun 2018, cepat dapatkan produk Audela Adore)

TAPI! Kalau korang nak dapatkan dengan harga promosi dan mampu milik kena contact Agent Audela:

HUBUNGI :
MIRA
017 9746 208 

INSTAGRAM

FACEBOOK

*Ini adalah testimoni peribadi Cik Farah. Kesan penggunaan bergantung kepada tubuh masing-masing. Sebarang pertanyaan sila hubungi Mira seperti nombor di atas.
Kalau rasa nak kulit cantik dan gebu boleh CLIK SINI :)

2 comments

  1. Content Creator yang baik sekali,tetap jaya dan berkembang ya sob,yuk di check it out AGEN BANDARQ

    ReplyDelete
  2. Hai Teman ..kami dari Agen poker terbaik dan agen poker terpercaya ingin mengajak kamu bergabung di DNAPOKER.
    ♠ Bonus New Member 20% max bonus Rp 300.000,-
    ♣ Bonus setiap Deposit 5% max bonus Rp 100.000,-
    ♥ Bonus Cashback rollingan 0,3%
    ♦ Bonus Refferal 15% ( Seumur Hidup )
    Untuk info lebih lanjut :
    WA : +8558692773
    link alternatif kami :
    www.dnawin.net
    www.dnawin.co
    www.dnapoker.com

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH