Header oh Header!

Hi korukkkkk...
Ramai juga guna trademark macam tu. Aku rasa biarlah ucapan first aku salam sebagai pembuka bicara.
Sebenarnya bukan itu aku nak gomel hari ini. Aku nak share tentang HEADER.
Penting sangat ke header tu? Mungkin ada sesetengah orang amat mementingkan headerkan..termasuk aku juga.
Header ni macam cover la..ala-ala muka depan novel atau buku gitu.
So aku nak review koleksi header aku dari first aku guna sampai sekarang.. Tak tahu la lepas ni macam mana pulak header akukan... :)

Header pertama aku. Ini sebenarnya header percubaan aku dalam berblogging. Header ini macam kanak-kanakkan..tapi tak apa just experiment je.

Selepas berexperiment dengan header pertama aku memberanikan diri membuat percubaan kedua. Kali ini theme pink sebab aku memang suka pink!
Selepas rasa jemu dengan header kedua aku cipta header transparent pertama. Ini header ketiga ciptaan aku. Aku saja nak test buat transparent header. Tapi aku just pakai kejap je sebab aku rasa tidak puas hati dengan header ini..aku memang cerewet sikit. Ada je tak kena mesti aku remove.


Ini header keempat aku. Aku buat transparent juga. Aku rasa ini lagi baik dari header transparent di atas. Nampak smooth je. Rasa puas design sendiri walaupun tak tip topss!

Bila kebosanan melanda jadi wujudlah header  ke-5 ciptaan aku. Thema tetap pink.

Aku tukar lagi header buat ke-6 kali. Aku buat transparent sebab boleh padankan dengan sebarang colour background.

Sebenarnya aku cuma nak design templete je tapi kerajinan melanda maka terciptalah header ini. Aku suka header ini sebab simple tapi sweet...

Lepas ini macam mana la ek rupa header aku? belum imagine lagi sebab aku masih selesa dengan header di atas..korang jelez ek..? hahaha...

P/s : Kalau nak header cantik, gunalah photoshop!

No comments

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH