Jenis apa ke ni?

http://3.bp.blogspot.com/_uWgPtMsQU_U/SvGk7aI-1kI/AAAAAAAACg0/FEpeqhHZ3Gs/s400/bodoh+sombong.jpg
credit :Mr Google

Bodoh ke apa kalau pecahkan barang orang lain yang disalahkan?
Pakai guna hotak ke kepala lutut?
Contohnya kalau engkau shopping kat pasaraya..kalau engkau yang pecahkan barang..memang salah engkau la sebab tangan ko GATAL.. ( contoh je  )
Kalau dah diri sendiri tu yang salah jangan salahkan orang lain....
Ini mesti jenis yang TAK NAK MENGAKU SALAH SENDIRI..
Takkan basuh berak tak cuci pun nak salahkan orang?? !

No comments

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Blogger Copyright © 2018. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH